Patroon Pip en Woezel op vakantie

• Wissia1

Wie heeft bovengenoemd patroon en zou mij er ook blij mee kunnen maken?

Op de afbeelding is te zien dat ze in een auto rijden met de caravan erachter.

• chanita

Voor de zoveelste keer:

Alle patronen van Woezel & Pip zijn auteursrechterlijk beschermd:

Door aankoop van deze producten steunt u de Guusje Nederhorst Foundation: De Guusje Nederhorst Foundation heeft ten doel de harten van hulpbehoevende kinderen van nul tot en met acht jaar te verwarmen om hun psychische- en fysieke welzijn te bevorderen. Het kan gaan om zieke of gehandicapte kinderen, kinderen met een stoornis, een jeugdtrauma of andere beperking, kinderen die slachtoffer zijn van (huiselijk) geweld of misbruik of kinderen die in een moeilijke thuissituatie verkeren. Dit wil zij realiseren door deze kinderen plezier te laten beleven en een glimlach tevoorschijn te toveren door middel van speelse, educatieve activiteiten en vrolijke, duurzame projecten. ~ Een goede geestelijke gezondheid is vaak de eerste stap op weg naar fysiek herstel en geluk. Indien herstel helemaal niet of niet volledig mogelijk is en een verbetering van de thuissituatie moeilijk is, dan wil de Foundation proberen deze kinderen zodanig te vermaken en te plezieren dat ze hun probleemsituatie, ziekte, handicap, stoornis of andere beperking beter kunnen dragen, al is het maar voor even.

Dus: Gewoon in de winkel kopen, net als iedereen.

• eline

hoe begin je een antwoord mailtje? jonge jonge moet dat zo?

• Alice

Chanita, er komen steeds minder vaak en steeds minder mensen op dit prikbord, mede door dit soort reacties. Ik vind dat echt vreselijk jammer. Dit prikbord is bedoeld om een hobby met elkaar te delen, te delen in waar een ieder mee bezig is, gewoon omdat we allemaal lol hebben in dezelfde hobby. Voor mij persoonlijk betekent dit heel veel omdat ik geen of weinig mensen om me heen heb die het plezier in borduren delen, maar die kan ik hier wel vinden.

Door zo fel te reageren op vragen van (nieuwe) mensen die hier komen, zorg je ervoor dat ze niet meer terugkomen en dat is jammer!!!!!!!!! Ik respecteer je boodschap, maar het is de toon die de muziek maakt. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we hier ons werk kunnen laten zien, vragen kunnen stellen en/of beantwoorden, kunnen reageren op wat we allemaal aan het maken zijn en het gewoon leuk hebben met elkaar. Oke?

Fijn weekeind.

Groetjes, Alice

• Foxy50

Chanita, ik zou niet weten wat er mis is met het uitwisselen van (gebruikte) patronen. Complete handwerkpakketten zijn vaak erg prijzig en in deze crisistijd is niet iedereen in staat om die zomaar te kopen, dus waarom zou je het iemand niet gunnen om te proberen op een andere manier, bv. via dit prikbord, aan patronen te komen? Ze worden trouwens ook op o.a. Marktplaats aangeboden, dus dan zou dat ook niet mogen???

Tenzij je natuurlijk een handwerkwinkel runt….

Nel (Vos)

• Splinter

Ik begrijp zeker dat borduren een dure hobby is, maar de vraagstelling moet ook niet zo zijn dat ‘wie kan me even een kopietje geven’.

Dat mag namelijk -inderdaad- niet. (Op den duur richt je ook daarmee je eigen hobby ten gronde, want niemand die dan nog een nieuw professioneel patroon gaat uitbrengen)

Laten we afspreken niet op kopieen aan te sturen, maar op ‘wie heeft voor mij een origineel patroon ter overname’. Of ‘ik kan dit patroon in geen enkele webwinkel vinden, waar-o-waar kan ik dit kopen’.

Met vriendelijke groeten,

Splinter

• Mijna

Alle patronen van Woezel & Pip zijn auteursrechterlijk beschermd:

schreef je. En hoe zit het dan met alle andere patronen inclusief freebies?

Nee, dit hoef je mij niet te vertellen. Helaas zijn er nog steeds borduursters die dit

niet helemaal duidelijk is. Iets voor jou om uit te leggen? Ik ben er namelijk mee gestopt.

Vriendinnen zullen we dit leven nooit worden. Wat ik wel jammer vind is dat je je als

zakenvrouw (eigenaresse borduur of webwinkel) wel op deze manier in een fout daglicht

zet (als je nog iets zou willen verkopen).

• Mijna

Nel,

heb je ooit de zoekenfunctie binnen dit prikbord gebruikt en op auteur gezocht?

Dit doe ik soms nog een enkele keer.

• Mijna

Dit is toch een prikbord en waar iemand prikt is over het algemeen iemand in nood?

Zo is mij in het verleden kenbaar gemaakt. Ik kom hier al wat jaartjes en heb ook een tijd

een aanhef en groetjes oid gebruikt. Ging ten koste van beschikbare ruimte. Ik ben er dan

ook mee gestopt. Los van dit kost het ook tijd die in een paar extra kruisjes omgezet kan worden.

• Mijna

Zoekertjes in de vorm van papierenpatronen kunnen denk ik beter op Marktplaats geplaatst worden.

Groter bereik, veel priksters volgen ook Marktplaats op vraag en aanbod.