kerstkaarten 2 (foto)

• Mijna

Rechtsonder is mijn favoriet en zou ik graag vast willen houden.

Vind je het niet jammer dat je aan de late kant bent of ga je ze persoonlijk bezorgen?

Afgelopen donderdag haalde ik het postkantoor helaas niet (ik was tot 2 jaar terug gewoon om ze 5/12 te posten).

Mijne gingen vrijdag in de post; moesten al ik de speciale kerstzak en werden pas dinsdag bezorgd.

Ik kreeg te horen dat kerstpost pas dan bezorgd gaat worden als er tijd voor is; lees de werkdruk het toelaat.

Gewone post gaat voor.

Wat ik smerig vond en vind is de prijsverhoging van de kerstpostzegels, eventjes 0,15 cent per zegel verhoogd.

Scheelt nog 0,05 tov de gewone postzegels met dit verschil dat je tot 50 gram inhoud mag gaan.

Ben blij dat ik het meeste werk aan mijn kerstkaarten (75 - 3D) in mijn achtertuin heb kunnen doen.

Voor het eerst sinds jaren zit ik niet te balen omdat kerstkaarten af en de deur uit moeten en geniet ik

dat ik kan kiezen wat ik wil doen.

• Dora

Nee hoor, ik stuur ze gewoon per post. Stuur ze meestal rond de 15e en dan komen ze altijd wel voor kerst aan. Als iedereen ze vroeg stuurt ligt er ook een hele stapel en blijven ze langer liggen.

• bolletje

Ook weer zo leuk geworden.

• jolp39

Ze zien er allemaal ook mooi uit. grt jolp

• Lona

Dora,

Dank je wel voor je mooie kerstkaart, gaat bij de verzameling.

Dames ik ben een van de gelukkige die de kaart in de bovenste rij in het midden mocht ontvangen, ben er erg blij mee.

Groetjes,

Lona