Idee/vraag

• lumi

Hoi,

Ik weet niet of er nog zijn onder jullie dat een hoop voorraad hebben liggen?

Ik in ieder geval heb een goede stock. Nu verzamel ik gedurende jaren pakketten met de gedachten

daar kom ik ooit nog wel is aan maar ….. tijd :-)

Bestaat er ergens of kunnen we niet een soort beurs of iets organizeren, indien er interesse is, waar men zijn spulletjes die hij heeft

kan aanbieden.

Ja ik weet op internet kan men dit maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als met je eigen ogen zien en keuren.

Het is maar een ideetje wat wel ook eens leuk zou kunnen zijn.

groetjes,

Mireille

• Martine

Mireille,

Ook hier is de stock, zowel van pakketten als van originele patronen, zelfs borduurstof, groter dan ik ooit zou kunnen afmaken. Daarom vind ik dit een goed voorstel. Ruilen, verkopen, vast nemen, vergelijken. Ideaal. Wat betreft die borduurstof het zijn 2 hele grote lappen linnen in de kleuren licht groen en licht blauw. Misschien dat daar dan ook iemand interesse voor heeft. Voor wie hiervoor nu al interesse moest hebben. Ik wil de count wel even gaan bekijken en de juiste kleur (vergelijken met DMC garen) opzoeken alsook de afmetingen doorgeven.

Groetjes

Martine

• Ria uit Almere

Ja dat vind ik ook een heel goed idee heb meer dan genoeg liggen, moet minstens 120 worden in goede gezondheid om het allemaal te maken

• Lona

Martine,

Je hebt een PB

Lona

• Foxy50

Hallo, allemaal,

Zijn jullie op de hoogte van het bestaan van deze link?

http://borduren.paginamarkt.nl/

Hierop kunnen jullie op een eenvoudige manier gratis een advertentie plaatsen om spullen in ruil of te koop aan te bieden. Ook als je op zoek bent naar patronen of andere accessoires kun je hier terecht.

Succes!

Groetjes,

Nel (Vos)

• lumi

Hou Nel,

Ja er zijn zo nog mogelijkheden maar in het echt iets

Zien is toch leuker hoor.

Gr.

Mireille

• karin

Leuk idee, ik heb zelf ook veel te veel liggen en in de loop van de tijd is mijn smaak veranderd (wie kent dit niet???)

En om nu iets te borduren wat ik eigenlijk niet zo leuk meer vindt, alleen maar om te borduren, zie ik toch echt niet zitten.

Dus als je iets wilt organiseren, laat het me dan maar weten

gr. Karin

• Alice

Hallo Mireille,

Haha, volgens mij hebben alle (verslaafde) borduursters wel een voorraad liggen waar ze minstens 163 jaar oud voor moeten worden voordat ze die allemaal gemaakt hebben…… Ik ook dus (-:.

Mocht je wat organiseren, dan horen we dat graag!

Groetjes, Alice

• Mijna

Hallo Mireille,

wie heeft geen last van een grote voorraad of niet langer mijn smaak…

Is het geen optie om iets in het Breda's museum te organiseren? Website ligt er op dit moment zo te zien eventjes uit:

http://www.breda-museum.org/home

Oefenstof, de merklappen van Joke Visser bekijken, als ik me niet vergis er ook een museum restauratie?

2 vliegen in 1 klap en ook eens een kans voor de borduursters uit het zuiden om (weer) te ontmoeten?

Het is maar een voorstel, op een zondag in januari ben ik misschien ook wel van de partij.

Nee, organiseren doe ik niets meer (hooguit achter de schermen met vriendinnen). Ik heb mijn inzet getoond; het was leuk

en ondertussen verziekt door de beste stuurlui die aan wal staan.

• Maggie

Leuk voorstel van Mijna

en ja weer eens leuk om de meiden van het zuiden weer eens te zien

al is het altijd leuk om andere gelijk gestemde te ontmoeten.

Uit het verleden weet ik dat je niet uitgepraat raakt omdat je dezelfde

hobby hebt.

ik blijf het volgen want zal zeker van de partij zijn.