Verzoek bij vreemde berichten op dit prikbord

• Splinter

Aan allen een groot verzoek:

bij vreemde berichten op dit prikbord NIET op de in zo'n bericht geplaatste link(s) klikken. Hierdoor kan een SP-AMmer namelijk traceren dat het nut heeft zulke berichten hier te plaatsen.

En krijgen we meer onzin berichten hier.

Gewoon 1x rapporteren (zodat mijn mailbox redelijk clean blijft), dan wordt het door mij hopelijk binnen redelijke termijn verwijderd.

Alvast bedankt,

Splinter

• Joke

grrr, zojuist 4x aan het verzoek voldaan!!!!

• Splinter

Inderdaad. Het lijkt steeds meer te worden met dit soort berichten.

Ik ga het prikbord weer even cleanen/opppoetsen…..

Splinter

• Splinter

Gezien dat de afgelopen dagen helaas onderhand meer SP-AM berichten nieuwe geplaatst werden dan normale berichten, had ik verwacht dat het prikbord ook hedenochtend wat vol zou staan met berichten van een buitenlandse SP-AMMER.

Gelukkig niet. Dus nu heb ik vage hoop dat het ofwel voor deze meneer teveel gedoe blijkt om berichten te plaatsen t.o.v. de kliks die hij krijgt vanuit de plaatsingen ofwel dat het blokkeren door mij op wat engelse en franse woorden effectief blijkt.

(of dat hij een dagje overslaat en we morgen wel met de gebakken peren zitten)

Dit is ook even een testje van mij om te kijken of een normaal nederlands bericht wel geplaatst wordt en ik mijzelf (en andere normale gebruikers) niet blokkeer.

Met vriendelijke groeten,

Splinter