alles weg...*********

• gea e

ze hebben er hier windows opnieuw op moeten zetten omdat er en virus was.

ze hebben niks kunnen bewaren omadt alles vast zat.

nu ben ik alles kwijt veel amikaanse borduurpatronen ,email adressen, foto,s verslagen …echt alles.

ik ben ook al heel boos geweest maar je dat schiet ook niet op,

nu vraag ik hier heel voorzichtig of iemand mij mischien een beetje kan helpen met de amerikaanse patronen?

ik weet ander ook niet hoe ik ze weer moet krijgen, deze keer ga ik uitprinten of op een stikje zetten dan weet ik zeker dat ze bewaard bliven.

echt balen is dit zeg

• Martine

Hallo, Dit is echt jammer. Koop 2 externe schijven en kopieer elke week alle bestanden naar beide schijven. Wat er dan ook gebeurd, je kunt maximum de laatste 6 dagen kwijt zijn. Ik doe dit al jaren, en ja, mijn pc en laptop zijn allebei reeds gecrashed. Waarom 2 schijven? Ja dit is een extra beveiliging, een externe schijf kan ook stuk gaan. Wat bedoel je met Amerikaanse patronen?

Groetjes

Martine

• Martine

Hallo, Dit is echt jammer. Koop 2 externe schijven en kopieer elke week alle bestanden naar beide schijven. Wat er dan ook gebeurd, je kunt maximum de laatste 6 dagen kwijt zijn. Ik doe dit al jaren, en ja, mijn pc en laptop zijn allebei reeds gecrashed. Waarom 2 schijven? Ja dit is een extra beveiliging, een externe schijf kan ook stuk gaan. Wat bedoel je met Amerikaanse patronen?

Groetjes

Martine

• Foxy50

Hallo, Gea,

Zelf sla ik alle belangrijke bestanden op USB-sticks op al moet je deze natuurlijk wel goed en op een vaste plek opbergen.

Tegenwoordig kun je je bestanden ook veilig opslaan op internet via de zgn. ‘clouds’. Dan kun je altijd bij je bestanden, ook als je computer crasht. Alle informatie vind je hier:

http://computertotaal.nl/smartphone/bestanden-opslaan-in-de-cloud-25610

Succes!

Nel (Vos)

• gea e

met amerikaansepatronen bedoel ik carraige house en sheepish designs enplum street sampler en willow hill.

ik had ze in een map gezet om op een stikje te zetten en een paar om uit te printen.

nu liep alles vast zaterdag en konden we er niks meer uit krijgen.

ik ben ook al boods geweest maarja dat geeft zo weinig.

weg is weg.

en vind ze nu maar eens weer8-)

• Ria uit Almere

Kunnen we je hier niet helpen met de patronen misschien heeft iemand ze

en wil ze met delen, adressen ook

• Splinter

Kleine vraag: heb je misschien op een link uit zo'n vreemd bericht hier op het prikbord geklikt?

• Mijna

Jullie hadden duidelijk niet de juiste beveiliging?

Verkopen ontwerpers zoals jij noemde dan ook al .pdf patronen?