Alle privéberichten weg.....sedert laatste onderhoud

• Mijna

Ik heb echt geen honderden berichten bewaard of verzonden.

Misschien is startpagina een dagelijkse nieuwsbrief begonnen die ze misschien ook nog wel voor me doorsturen?

Er kan best post staan maar geen honderden.

• Mijna

Binta,

zoals nu denk ik wel duidelijk is (dit is niet de eerste keer dat ik hier over schrijf) kijk ik zelden naar priveberichtjes.

Ik heb me een paar keer goed geergerd los van ook via privéberichtje geregeld.

Regelrechte SPAM van een Hollandse winkelier/medeprikster is hier slechts een klein voorbeeld van.

Verder iemand via pb'tje origineel patroon beloofd. Het duurde even voor ik het had gevonden; ik kreeg net geen dwangbevel waar

het dan wel bleef. Patroon gevonden, laagvliegend gepost. Gevraagd om ontvangstbevestiging en een foto va het werk als dit klaar was.

Over vergoeding werd niet gesproken (leergeld voor een volgende keer), ontvangstbevestiging of foto nooit gezien.

Zo is er wel meer gebeurd.

Meesten hebben mijn adres en zo niet ben ik via het SAL blog te bereiken. Dit adres heb ik destijds speciaal opengezet.

Lief dat je aan me gedacht hebt, gebruik je dit jaar mijn dagelijkse adres of heb ik het nu gedaan?

Wat mij betreft einde discussie.

• Splinter

1) Er wordt momenteel hard door Startpagina gewerkt aan het nieuwe prikbord. Er was vertraging ontstaan vanwege ziekte van de software-ontwerper

2) Dit nieuwe prikbord start kaal. Dat betekent dat ook vroegere prive-berichten e.d. niet meer op te roepen zijn

3) Ik zou zelf nooit het opslaan van belangrijke gegevens overlaten aan middelen die niet onder eigen beheer staan. Belangrijke berichten verzend ik nooit vanuit Hotmail of andere soortgelijke gratis mailboxen. De optie ‘prive berichten’ is bij het forum meer vanwege het gemak en de privacy. Zodat e-mail adressen niet uitgewisseld hoeven te worden maar men elkaar toch kan contacten.

Met vriendelijke groeten,

Splinter