Sedert het laatste onderhoud zijn alle berichten verdwenen…en hiermee bedoel ik ALLE PRIVEBERICHTJES….
Gewoonweg SCHANDALIG…..of RAMPZALIG…..heel veel gegevens van mensen ben ik kwijt….
grtjs, Binta
ik modereer, programmeer niet. de fout is gemeld en als dat bij alle pagina's is gebeurd zal er iemand bij Startpagina met rode oortjes zitten. ik ga ervan uit dat de zaak in de komende dagen hersteld wordt. Bij het onderhoud plegen vandaag heeft vermoedelijk de stagiair de leiding gehad.
Helaas maar even geduld oefenen folks
Bij de weg, in mijn privé box staat het aantal berichten nog steeds bij de postbussen, inbox en verzonden berichten. Die tellers staat niet op nul wat je zou verwachten als alles weg is. nu nog even toegankelijk worden
BOVENSTAAND ANTWOORD STOND OP DE GAMBIAPAGINA geplaatst door de moderator…hopelijk komt het dus nog in orde,
grtjs, Binta
Ik kijk er zelden maar heb dit nu gedaan.
Ik kan me niet voorstellen dat de aangegeven inhoud klopt.
Zo zou ik 469 berichten in postvak in moeten hebben staan waarvan 28 niet gelezen en 332 verzonden hebben??
Neem van me aan dat ik er echt geen 332 verzonden heb. Ik ben tegenstander van deze vorm van privéberichtjes
sinds het prikbord in huidige stijl en kijk er zelden. Het is dat ik dit postvak niet uit kon vinken anders had ik dit niet gedaan.
Wat ik aan de andere kant niet begrijp:
we wachten al maanden op een nieuw prikbord, ik kan nog steeds geen veranderingen zien/merken.
Ik kijk om een voorbeeld te geven nog steeds tegen Elvis aan.
We waren gewaarschuwd dat we voor ons belangrijke info van het prikbord moesten halen en zelf opslaan omdat
eea verloren (zou kunnen) gaan. Waarom had je voor jou belangrijke info dan niet opgeslagen en/of rechtstreekse
adressen uitgewisseld?
Met de wetenschap dat er veel verloren zou kunnen gaan prik of zoek ik nog zelden voor iemand.
Ergens tijd insteken waarvan je weet dat je het waarschijnlijk voor Jan met de korte achternaam doet vind ik zonde
van mijn tijd.
Goedemiddag, dames,
Het verbaast me dat sommigen al die privéberichten (soms honderden???) op het prikbord bewaren. Ik gebruik het alleen om b.v. e-mailadressen uit te kunnen uitwisselen zodat je rechtstreeks met elkaar kunt communiceren. Wat er verder aan (voor mij) belangrijke informatie op staat, sla ik op en dan verwijder ik ZELF het privébericht weer. Lekker overzichtelijk en je bent nooit iets kwijt!
Nel (Vos)
Ik wil toch wel even antwoorden.
Ik heb de meeste berichten wel opgeslagen, maar hier en daar wordt er wel eens eentje vergeten…wie overkomt dit niet…die werpt de eerste steen .
En ja, soms lees ik graag die berichten…ook diegene die ikzelf naar mensen verzonden heb wel eens terug…dit is toch niet zo abnormaal denk ik…of wel.
@ Mijna….vorig jaar het ik jou een bericht ter gelegenheid van je verjaardag gestuurd…en vorige week zag ik dat dat nog steeds niet gelezen was…dus ik begrijp dat jij niet vaak je berichten leest, geen verwijt hoor. Maar sommige mensen maken er wel veel gebruik van.
@ Foxy50 ik vind het gewoon een stommiteit die gebeurd is en dan nog……ze kunnen zich gewoon verontschuldigen en bijvoorbeeld zeggen of dit nog te herstellen valt of niet.
Voor al de anderen….inderdaad… een verandering in het prikbordgebeuren is er niet te merken…..buiten dit
groetjes, Binta
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?