En nu wachten... (foto)

• Alice

Hallo allemaal,

De geboortetegel is af, nou ja, bijna dan. Nu wachten tot de baby is geboren en dan kan de naam erbij. Het was heel leuk om dit werk te maken.

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: het is zo stil op het prikbord de laatste tijd. Hebben jullie het gewoon (lekker) druk met andere dingen of misschien omdat er een tijdje geleden weer zo'n vervelende discussie was, misschien dat dat jullie tegen houdt? Ik ben gewoon benieuwd.

Fijne dag allemaal.

Groetjes, Alice

• Ester-oma-pi-jo-ti

wat een lief werk heb je gemaakt, leukkk

• jennewil

Hij is super lief geworden!!

Spannend dat wachten hé.

Groetjes, Jennewil

• Petra

wat een SCHATJE .. mooi gemaakt Alice.. zullen de toekomstige ouders súper blij mee zijn !

v.w.b. je vraagje..

tot m'n schaamte moet ik bekennen, dat ik de laatste maand niet één steek gezet heb..

heb er toevallig gisteren in een logje hierover geschreven(en over “het z..g. Kerstgevoel ” ) ..>:D<

hartelijke groetjes,

Petra

• Tina H

Erg leuk geworden.

Spannend is dat het wachten.

Ik kijk elke dag op het prikbord maar heb zelf weinig te melden

Ben ook een weekje weg geweest en heb niet geborduurd.

Hoop dat het de komende weken weer wat drukker word.

Groetjes

• karin

Leuk geworden!!

Ik ben zelf ook bezig met een geboortelap, nu in de Hello Kitty stijl voor mijn eerste kleinkind. De naam van het meisje heb ik al, dus ik kan het afmaken en aan mijn (stief)dochter geven als we bij haar zijn. (PS ze woont in Amerika en daar komen we niet zo vaak).

Dus vandaar dat ik heel stil ben op het moment.

gr. Karin

• Joze

Alice leuk geworden hoor, daar zullen de ouders van de nieuwe wereldburger blij mee zijn.

• Tonny

Heel lief, vooral de gezichtsuitdrukking van de maan……

Ik kom nog regelmatig op dit prikbord en schrijf af en toe wat. Maar laat me niet beïnvloeden door negatieve commentaren. Die lees ik wel, haal even m'n schouders en geef er meestal geen reactie op…..

• Ria uit Almere

Wat een leuke

• Meriam

Wat een leuke geboorte lap ,moet je nog lang wachten voor je dit mooie cadeautje kan gaan geven?

Groetjes Meriam