Hulp gevraagd

• Queky

Hallo Dames,

Ruim 35 jaar geleden ben ik aan een schellenkoord begonnen. Toen het bijna af was heb ik het aan een tante gegeven.

Nu is tante overleden en kwam het schellenkoord in een zakje terug. Precies zoals ze het 35 jaar geleden meegenomen had. Maar, helaas het garen en een foto van het geheel ontbreken. Ik zou dit nu graag afmaken.Nu moet ik zelf de kleuren erbij zoeken. Ik heb op het internet gezocht, maar de foto die ik daar vind is te klein om de kleur te bepalen.

Mijn vraag aan jullie is:“ Wie kan me helpen?” Misschien dat een van jullie het ooit zelf gemaakt heeft, en me een foto zou willen sturen? Dat zou het voor mij makkelijker maken om het af te maken. Het gaat om het bovenste gedeelte. Ik zal proberen om hier een foto bij te plaatsen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

• Queky

Helaas zie ik alleen de code, maar als ik op ; in mijn berichtje klik zie ik mijn foto op tinypic. hoop dat het bij jullie ook zo lukt.

Groetjes Queky

• Dora

Je hebt, denk ik, de verkeerde code genomen.

Dit is de foto:

Is het een patroon van Eva Rosenstand?

En zit er geen kleurentabel bij het patroon?

• Queky

Hallo Dora,

Er zit helemaal niets meer bij. Geen kleurenkaart, maar ook niet de naam van de ontwerpster.

Queky

• Dora

Heb nog een paar vragen:

Hoe heb je de foto op internet gevonden

Stond daar niets bij

Heb je ook een patroonnummer

• Queky

Hallo Dora,

De zoekopdracht van Google werkt helaas niet meer. Ik heb alleen nog maar het patroongedeelte wat nog niet af is. De rest is verdwenen. Er staat wel een nummer opgeschreven. Het is niet mijn handschrift. Misschien van tante?Ook weet ik niet of dat nummer betrekking heeft op het patroon. Misschien dat jij daar iets over kan zeggen. Het nummer is: 30178.

Bedankt voor je hulp.

Groetjes Queky

• w.p.m.

Gewoon zoeken op afbeelding Queky : https://www.google.nl/search?tbs=sbi:AMhZZisVnx-ueKrQRni-QTpfmRoSsEfKbEXQWXSEJf43IXmzRwGfqT3UiUrjhLnPIXO99uBEdMXrKQEeX2Rdgq8esD9V4Lf-E8MUvrDqBnp8Y6MMmwn5G2iN0-YKriINb3nbOsnwj3Uq9TEuL_1LzuCFsfwgpEXdseipdVoaZGXV7desyLzCGaI4Iw66-jn5PYsOGEhro60TUqDlnVAQr5sYo1v4KOxFYlbbqpF_1eKybwdmjgIwD0HnzamNkcRVFv9b99tFZsbVsxL9_1-yIHXnZlzWeDvDV0hucSsCv_1Vzn0Fv9mYumrEKNeJiAzjCBL1K8eGruDuxv1evK4VNHhNEHzxWPOcwWde0qUCEew2Cuzo6fLa5GlDjLTIUDMfFL4-mUB3ctUJzn1Qmb4SnlEwj1lCwJwtv2-UWM2hX4418bu5-btm8lASFUHxLKrLsnXbj59jjaR19Z4nD-pDZb0SIS4yMVTSNo7t4oZg5YRzBkjIod_19ebfNfrX4wO4FinMoZoxkwtic64vZFOnxQjhPDrRNC8N3rd7Ys3Edz-GPx30Ccauyxag8o-zEr5hOamqOwklqLBjZ8aQOEGRssAwyvJtko_1b7z0fjlkkSA9KwV9VL-ZMUyvt5muJwml1MdN9n2P867U7ZRwVr9NJnhqRSQthZ9IxjVDmNkKSz-kmZk93sKVTpdEXKuG8N3baNk5PVCYXfmyPfNR0dnHYrzGLwD9druk-tHQgJK3X53fY31D6OMUitzVURBDPUyd3ahobR9-6eb12qtAFV_1DyzSpC3_19xixNlCdyyqzoUZyDTZt_1WHHLSPE8t-LccOYaHc98OjexfeEfIfLH2CWaOKSQuPhx6qVFN6v2SguSa1jv5kcaOGM0Dkbj7-dZf-PlHhdfnw0n3QoNjvM2Ql3sd_1R3j4CTny2LtCvwOGbzkUyuJeSfrGouyXP_1zHd_1UxDp3v8kmMFx5tdu45jjrBVYXXHiL-EmB6FEAOXGugYovRF_1VPgZbD3jLBhTnTUcW0VZhLrNog-4GrWzBb8DVShKrUV2bPx5eUYL15q-v5R1Ra1VNlU7j-gFkVnqqMbBvdFTkUkj6uWGskev2L99Gv6TataKwJocS13TieHJHscia7_10kshCBtt9md_1WZWDPm_12RNI8V8LTrIkHKW6zexlcjOr9lrm9rbvqx_1zvuPuyZNeezcvqVMN9a22BeMpr0pGJRZdAllRGYSd5V5Cxz4vYFhmYBXUbm7adz3FbzsBPAqz8r7HZMMIazY5f1GQJcjj-IqAjVsmbCJDewdjCNdmNH6PuxaTMdpszP-losQseQ&=Zoeken%20op%20afbeelding&hl=nl&bih=761&biw=1094

Dan komt ie wel boven water.

Groetjes, wpm

• Dora

Het is een patroon van Lanarte. Zal kijken of het in een oude katalogus staat.

• Queky

Hallo Dora

Bedankt voor je hulp. Heb intussen een berichtje gestuurd.

Groetjes Queky