Soul's awakening klaar (foto's)

  • Binta

    Het is geweldig mooi geworden Alice, ik heb zoveel bewondering voor je werken.

    Chapeau.

    groetjes, Binta

  • riarun

    schitterend… stiksteekjes maken het meestal helemaal af…:D

  • Joke

    Hij is prachtig geworden, Alice

  • Petra

    in een woord SCHITTEREND Alice (tu).. érg mooi gemaakt..

    veel borduurplezier met de geboortetegel :) !!

  • Ria uit Almere

    Beeldschoon super mooi

  • Erika

    Beste Alice,

    voor een afscheidscadeau voor een juf ben ik op zoek naar het patroon van alleen de bloem en de vlindertjes. is dat iets waar jij bij zou kunnen helpen?

    dank je, Erika

  • Splinter

    Erika

    Beste Alice,

    voor een afscheidscadeau voor een juf ben ik op zoek naar het patroon van alleen de bloem en de vlindertjes. is dat iets waar jij bij zou kunnen helpen?

    dank je, Erika

    Beste Erika,

    Gezien de originele poster helaas geen e-mailbericht o.i.d. ontvangt wanneer er een nieuwe reactie is, kun beter een oproepje hiertoe plaatsen op:

    http://borduren.paginamarkt.nl/

    Succes,

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Sylvia

    Alice fantastisch geworden, je ziet het verschil echt wel. Tegel voor de baby collega is schattig.

    Ik moet in Dimensions stiksteekjes maken met zwart garen langs zwarte kruisjes, zag eerst ook niet dat je het niet kon zien, maar bleek wel zo. Ook moet ik met donkerbruin garen over zwarte kruisjes, maar als je het werk van je af houd zie je wel degelijk het verschil.

    Trouwens goede tip met de stiksteekjes, werkt inderdaad makkelijker, dat we daar niet eerder op gekomen zijn.:) 

    Groetjes,

  • Nieki

    Wat een prachtig borduuwerk ! Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest ???

    Ik baal ook altijd van de stiksteekjes en praat me zelf dan aan dat het zonder de stiksteken ook goed genoeg is. Maar de stiksteken maken het altijd wel af. Ik wissel dat dan meestal af met het borduren aan een ander borduurwerk.

    Ik vind het borduren van geboortetegels het leukst om te doen. Ze zijn zo schattig. En ze zijn niet zo groot, want ik wil toch wel resultaat hebben. 

    Jammer genoeg ken ik nu niemand die zwanger is….