borduurvraag me to you

• Linda

is er hier iemand die per toeval patroontjes heeft liggen my to you, forever friends of beatrix potter?

Ik ben opzoek naar kleine (grotere zijn ook welkom voor thuis) patroontjes die ik zo in mn tas meenemen kan.

Dit ivm 2x per week dialyse, lezen, tv kijken etc heb ik al een beetje gehad.

Dus had t borduren weer eens opgepakt, maar ben door mn kleine borduurseltjes heen :(

En heb zoveel garen over, dat ik dacht ik zal eens hier vragen.

De winkel waar ik voorheen kleine pakketjes kocht, die is er helaas niet meer.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die me helpen kunnen/willen.

Ook boekenlegger (patronen dr van zijn welkom) bv beatrix potter, me to you, forever friends, dinsney (mn meisje is gek op disney).

Alvast dank je wel en groetjes linda

• chanita

Dit zijn allemaal patronen waar heel veel rechten op zitten en waarvan heel eel in de winkel te koop is.

Helaas zul je net als iedereen ze gewoon moeten kopen.

• jochrimar

Volgens mij is het niet verboden om originele patronen weg te geven.

• Ester-oma-pi-jo-ti

Chanita, je hebt toch ook van mij ooit patroon van de tien geboden gehad…

• Mijna

Een aardig woord gaat er altijd in.

Nog even en er komt hier helemaal niemand meer.

Heel veel rechten schreef je. Wat is het verschil in rechten tussen het ene en het andere patroon?

Werd er over digitale patronen geschreven?

Bah, ik was van plan om na het plaatsen van Martine haar update even bij te prikken.

Dus niet. Voor vandaag en de rest van de week heb ik het hier wel weer gezien.

• Annie P

Chanita hou toch een keer je mond. We weten zelf wel wat we wel en niet kunnen doen.

Hoe ver we gaan beslissen we ook zelf hebben we jou niet voor nodig.

En Linda ik ga voor je bij mijn patronen kijken.

Groetjes Annie p

• Martine

Heel wat mensen blijven weg door zo'n reacties. Heel wat interessante informatie wordt zo niet meer gedeeld. Er is hier al genoeg over rechten en plichten gebekvecht. Zij die met iemand een patroon willen delen, doen dat toch en zullen het niet op dit forum posten.

Groetjes

Martine

• Ria uit Almere

Linda

ik heb je op facebook al gesproken leuk om je hier ook tegen te komen

ik heb je een privemail gestuurd want hier wordt je niet blij van

• Ria uit Almere

Ik kan je geen privebericht sturen want die heb je geblokkeerd, stuur mij er dan maar een

• riky

volgens mij word er hier niets gegund

niet iedereen heeft een beurs om pakketten te kopen daarom mag je wel je orgineel patroon weg doen

chanita hou toch een keer op bah

gr riky