Het kan dus ook goed gaan.
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring met het nieuwe bedrijf Orcagraphics.
Nadat ik als vrijwilliger voor hen een (behoorlijk complex) pakket geborduurd had, waar ik plm. 240 uur mee bezig ben geweest, kreeg ik een waardebon ter waarde van het pakket.
Daar ik op hun site niets zag wat ik wilde borduren besloot ik de trouwfoto's van mijn dochters te laten omzetten naar een patroon en bestelde de complete pakketten. Ik moest heel iets bijbetalen.
Ik heb al vijf geborduurde foto's hangen, dus ik wilde hetzelfde formaat. Dat was geen probleem werd mij verteld.
Toen ik de proefversie van de patronen kreeg heb ik laten weten, dat ik ze zeer onduidelijk vond.
Ik kreeg als antwoord dat een en ander nog bijgewerkt zou worden, maar dat zij er verder niets aan kon ontdekken, waarop ik dacht dat mijn scherm misschien wat vertekende en daarom ben ik maar akkoord gegaan.
Toen ik de pakketten kreeg zag ik direct dat de patronen niet best waren en ik ben toen meteen van een van de pakketten de gezichten gaan borduren.
Ik schrok ervan, het leek echt helemaal nergens naar.
Uiteraard heb ik gereageerd, maar ik kreeg als antwoord dat ik zelf akkoord was gegaan en hoewel ze het graag zou willen, ze kon me niet zomaar een nieuw pakket aanbieden.
Ze wilde me graag helpen met een oplossing om me toch tevreden te maken, maar ze kon dat niet gratis doen.
Ze kon me wel een nieuw pakket aanbieden tegen gereduceerde prijs, rekening houdend met de hoeveelheid garen die ik al had.
Je begrijpt, dat ik diep teleurgesteld was.
Dit bedrijf is dus geen aanrader om een foto om te zetten naar een patroon.
.