Borduurvriendin gezocht

• Pien88

Eigenlijk weet ik niet of dit prikbord ook bedoeld is voor een berichtje als dit, maar ik ga het toch maar even proberen.

Ik ben 25 jaar, woon in Den Bosch en sinds een paar jaar een echte borduur liefhebber. Ik borduur vooral pakketten, momenteel ben ik bezig met het bekende leesplankje, een heel werk maar ontzettend leuk om te doen :)

Maar nu mijn vraag… Ik zou het heel leuk vinden om iemand van rond mijn leeftijd te leren kennen die ook van borduren houdt. Ik ken nu eigenlijk niemand met wie ik het daar leuk over kan hebben of bijvoorbeeld samen mee kan borduren. Zijn er hier op het prikbord misschien mensen van rond de twintig/ dertig die zich hierin kunnen vinden en het ook leuk zouden vinden om eens te mailen en ook eens gezellig af te spreken? Nogmaals, misschien is het een heel rare vraag, maar goed, wie niet waagt wie niet wint.. Mocht er iemand zijn die zich wel aangesproken voelt, kun je me altijd mailen op postvakjep@hotmail.com

Wie weet tot snel! Groetjes Pien

• Mijna

Welkom in ons midden.

Wat een ontzettend leuk initiatief maar voor mij helaas te ver weg.

• riky

het idee is leuk maar ook voor mij te ver gr riky

• riky

leuk idee voor mij ook te ver gr riky

• Binta

Welkom op dit prikbord Pien en het is zeker géén rare vraag.

Zelf woon ik té ver weg maar ik hoop dat je hier iemand vindt.

Ik zou me niet te erg op die leeftijd gaan fixeren want dat is niet zo belangrijk als je beiden van borduren houdt;).

Mijn vriendin is maar liefst 20 jaar ouder en we doen héél veel samen o.a. borduren, op stap naar borduurwinkels, high tea enz…..ik kan me een leven zonder haar niet meer voorstellen.Ik hoop dat we nog heel veel dingen samen zullen doen en dat gedurende nog heel veel jaartjes.

Grtjs, Binta

• Binta

Pien zit je ook op Facebook, plaats daar anders eens een oproep bij anders bij de groepen Borduurmutsen en Cross stitch from Holland.

grtjs, Binta

• Pien88

Bedankt voor alle reacties, leuk!

@ Binta, dank voor de tip, ik zit op facebook en zal daar ook eens kijken :)

• Maggie

Hey Pien

zeker een leuk idee

voor mij niet zo heel ver weg den bosch want ik woon in eindhoven maar helaas ben ik wel wat ouder dan de leeftijd

die je zoekt dus bij deze veel sterkte met zoeken want het is zeker een leuk idee.

• Annie P

Ik wil ook kijken op Facebook maar hoe kom ik bij die groepen?

Groetjes Annie P

• Binta

Hallo Annie,

Bij zoeken gewoon die groepen intypen en dan kun je een verzoek indienen om lid te worden , dat verzoek staat ergens bovenaan aan de rechterkant meen ik.Je moet natuurlijk wel facebook hebben, he;).

grtjs, Binta