Even een opiniepeiling:
Toen we destijds Jan Houtman, zijn borduurwerken en patronen ontdekten zijn er veel patronen aangeschaft.
Verschillende borduursters die met een SAL of meerdere SAL's mee zouden doen ben ik het spoor al langer van bijster.
Borduren zit soms mee, soms tegen. SAL's lopen best achter op het afgesproken schema van toen (elk jaar september/oktober 1 beginnen).
Ook weet dat dat bijv. de 1e Jan Houtman (Patchwork) in verschillende hoeken verdwenen zijn (of ver weg gestopt).
Binnen een paar weken tijd heb ik 2x gehoord dat er wel voor gevoeld werd om “Friendship” - “Vriendschap” of eventueel “Memorial”
te starten.
Ik wil mits er voldoende belangstelling is mee borduren maar me niet gek laten maken. Zodanig tempo dat er ook nog tijd voor andere borduurwerken
of andere leuke dingen over zal blijven. Zeg maar 9 maanden (sowieso herfst/winter door) over dit patroon doen. Patroon en garen liggen al een paar jaar in de wacht.
Zelf heb ik de gekleurde patroonversie in een uitgave van Handwerken zonder Grenzen.
Wie o wie heeft er belangstelling??
Friendship stond dus idd voor dit najaar gepland:
http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/search/label/Vriendschap%20-%20Friendship%20-%20Jan%20Houtman