hoera.....De Efteling :-)

• Annie L

Via Marktplaats ben ik in het bezit gekomen van een origineel ‘oud’ eftelingpakket.

Hier zat aida stof bij, maar omdat ik liever op linnen borduur, heb ik het linnen bij Thea Gouverneur besteld en ben ik gisterenavond begonnen, helemaal leuk(tu)

Maar wat een groot patroon…..daar ben ik nog wel even mee bezig, ik had het nog nooit in het ‘echie’ gezien:D

Groetjes en een fijne, zomerse avond,

Annie

• Meriam

Succes er mee, ene het resultaat zien we t.z.t wel

• Petra

LEUK.(tu). veel borduurplezier!

• Alice

Hallo Annie,

Veel plezier met het pakket!

Groetjes, Alice

• Annie L

Dank jullie wel!:)

Groetjes en een fijne dag vandaag,

Annie.

• Mijna

Gefeliciteerd met je aankoop en wat goed dat je toch de originele linnenstof hebt kunnen bemachtigen.

Dat het stofaanbod ook voor de oude versie gold wist ik niet. Neem aan dat je wel iets meer hebt moeten betalen?

Het is zeker geen klein borduurwerk. Wanneer ga je beginnen? Als je het leuk lijkt mag je je foto's bij mij parkeren:

http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/search/label/Efteling%20Sampler%20-%20Thea%20Gouveneur

Katrien ben ik helaas al bijna een jaar zoek. Zelf zou ik 2 Jan Houtman werken in wording nog dit jaar af willen krijgen en

als het even kan met Efteling afwisselen.

• Annie L

Naar aanleiding van jouw bericht over de linnenstof op je blog, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik linnen voor het oude eftelingpakket kon bestellen.

Vragen staat immers vrij :) En ja hoor, het kon.

Het kostte 15 euro inclusief de verzendkosten.

Ik vind het wel leuk om af en toe wat te laten zien van het borduurwerk.

Hoe moet ik foto's op jouw blog krijgen Mijna?

Groetjes en een fijne dag vandaag,

Annie.

• Mijna

Hoe vind je, er van uitgaand dat je geen linnenstof als extra aangeschaft zou hebben de prijs/kwaliteit (grootte/hoeveelheid) verhouding?

Ook jij moet nu kunnen vergelijken.

15 euro voor originele stof inclusief de verzendkosten is nog niet veel geld. Nee had je en ja heb je gekregen.

Foto's graag uiterlijk de 10e van de maand insturen zodat ik ze de 11e kan plaatsen.

Ik ben via mijn profiel te bereiken:

http://www.blogger.com/profile/06138749595022433507

Het is wat jij/jullie wil(len). Of laten zien hoe ver je bent of misschien even wachten tot je een onderdeel af hebt.

Laatste was ik zelf ook mee begonnen tot er onverwacht en als donderslag bij heldere hemel verhuisplannen de kop op staken.

Ik had al jaren eerder willen verhuizen; in feite vonden we onze huidige woning waar we absoluut geen spijt van hebben met een dag.

Jaren en jaren teveel bewaard; veel weggedaan en nog genoeg om uitgezocht te worden. In de mooi weer weken heb ik niet veel gedaan.

Buiten geweest en van de tuin genoten, stil gezeten. Ons vorige huis had een tuin maar zodanig dat als ik in de zon wilde ik de straat uit moest.