Japanese lady in green

• Inkie

Hoi allemaal,

Op de blog “real men stitch and sew” kwam ik een borduurpakket tegen wat ik ERRUG mooi vind. De japanese lady in green van anchor. Maar ik kan het nergens te koop vinden! Weet iemand van jullie misschien waar het verkrijgbaar is? Of iets vergelijkbaars?

Groetjes,

Inkie

• anniejo

de Japanse lady is van de serie

Lady in nationaal costume van Anchor

succes gr Annie

• chanita

Heb je een plaatje?

• Inkie

Een plaatje lukt niet, dus dan hier de link maar naar de pagina waar het op staat: Website

Ik heb het patroon ondertussen nog steeds niet kunnen vinden, maar zal morgen de webshops die me in het andere topic zijn aangeraden doorzoeken voor dit patroon.

Maar als iemand toevallig dit patroon herkent en weet waar het te koop is dan hoor ik t graag!

• mirjam5787

Als je wilt kan ik Gert wel vragen waar hij het destijds gekocht heeft. Of die zaak bestaat is natuurlijk nog maar de vraag….

• Binta

http://www.amazon.com/Anchor-Counted-Cross-Stitch-Japanese/dp/B00D54GUU2/ref=sr_1_3?s=arts-crafts&ie=UTF8&qid=1376898608&sr=1-3

grtjs, Binta

• jochrimar

En nog een, maar dan een stuk goedkoper:

http://www.ebay.com/itm/SALE-COMPLETE-CROSS-STITCH-KIT-JAPANESE-LADY-IN-GREEN-/281148535225

• Dora

Die aanbieding was op 15 augustus afgelopen.

• Gert

Hallo Inkie, hier even een reactie van “Real Men Stitch & Sew” zelf (Gert) Ik heb dit patroon een aantal jaren geleden geborduurd, het was 1 van de eerste grote projecten die ik maakte. Helaas wist ik in die tijd nog niet precies hoe alles handig werkte, dus ik heb op het originele patroon destijds keurig elk steekje afgestreept (later kopieerde ik elk patroon en streepte af op de kopie) Ik heb het patroon dus ook niet meer helaas, het was een pakket inclusief garen en stof. Ik kocht het bij De Vlijt in Utrecht, alleen deze is al jaren dicht helaas. Ik hoop voor je dat je het nog ergens kunt vinden, succes ermee!

Groet,

Gert