2 vraagjes

• Kenji/Kumi

Hallo dames,

Ik heb 2 vraagjes ;)

Al een tijdje heb ik het borduurpakket van four beasts liggen, deze werd geleverd met Aida zelf borduur ik graag op linnen.

Weet iemand of ik zwart linnen kan bestellen en waar??

Dan vraagje nummer 2

Ik vermoed een jaar of 7 geleden heeft Lanarte 2 kleine borduurpakketjes uitgebracht met vlinders ca. 15x15 cm 1 was blauwig en de ander oranje/ roze. Ik heb alles hier liggen maar kan het patroon niet meer vinden, ook het serie nummer van Lanarte kan ik niet terug vinden (kan zijn dat ik verkeerd zoek) wie kan mij helpen aan deze patroontjes?

Groetjes

Ly

• Dora

Zwart linnen o.a. hier: http://www.casacenina.nl/catalog/advanced_search_result.php?keywords=linnen+zwart&search_in_description=1&inc_subcat=1&daautocomplete=0

• miniplusser+

Regelmatig kijk op dit prikbord en bewonder dan de mooie werken die getoond worden. Mijn complimenten.

Ben zelf niet zo'n heel fanatieke borduurster dus heb ik mij nooit aangemeld. Ongeveer 30 jaar geleden heb ik tijdens een ziekte wel de nodige

werken gemaakt van Eva Rosenstandt die ik nog steeds heb.

Momenteel doe ik af en toe wat borduren in miniatuur - poppenhuisformaat.

Nu zie ik dat er toch steeds een code onderstaat - dus ik waag het erop.

Was pas bij de Kwantum en zag daar rollen “stof” die verdacht veel leken op borduurstramien (ze hadden jaren geleden gordijnstof die als berenstof werd

verkocht op beurzen).

Heb de rode kleur gekocht om wat kerstdingen te maken - maar ze hadden ook zwart en wat felle kleuren.

De naam van de "stof' ben ik helaas vergeten - de prijs ervan was in ieder geval spotgoedkoop.

• miniplusser+

Zie dat de prik doorgekomen is. Alleen af en toe krijg ik geen code te zien - wel bij 2e keer doorsturen wel.

Vergeet er nog bij te vermelden dat het iets van 10 - 11 draadjes op 1 cm is.

Heb zelf wit en creme ooit bij een handwerkwinkel gekocht en het lijkt precies dezelfde structuur te hebben.

Veel succes.