ben op de weg terug OT

• Ria uit Almere

Het gaat weer goed met me hoera, even uitleggen, ik ben overspannen en zit al sinds 22 juni thuis.

Ik heb eindelijk vorige week

kunnen opbrengen om 2x2 uur te werken, wat goed is gegaan.

Dus deze week meer uren proberen.

Ik heb ook al die weken niet geborduurd ik kon het niet opbrengen wel soms gelezen op het pb maar weinig gereageerd

Maar het gaat beter ik ben op de weg terug, ik wordt langzaam weer mezelf en dat is heerlijk.

Ik heb zelfs weer geborduurd en gebreid dit weekend als ik nu ook eens lekker kan lachen dan gaat het helemaal goed.

Fijn dat ik het even mocht delen hier ook dat helpt

• Lona

Ria,

Fijn dat je weer aan het herstellen bent.

Positief blijven denken, want achter de wolken schijnt altijd de zon.

Heel veel sterkte in de komende tijd.

Groetjes,

Lona

• Meriam

Heerlijk voor jou dat je weer een licht puntje ziet, en bedenk nu maar iedere dag gaat de zon weer een beetje meer voor jou schijnen.

Sterkte en hopelijk zien we dan weer op het prikbord wat je gemaakt hebt.

Groetjes Meriam uit Zeewolde

• Ria uit Almere

Dank jullie wel

ik heb deze in de slaapkamer hangen van facebook geplukt en o zo waar

het help als ik er naar kijk

• Foxy50

Hallo, Ria,

Ja, soms kom je jezelf ongenadig hard tegen, maar daar leer je ook weer van (ik spreek uit ervaring). Ook de weg terug gaat vaak met vallen en opstaan, maar als de goede periodes op de lange duur de overhand krijgen, ben je weer op de goede weg.

En wat een goede spreuk, zeg!

Sterkte, Ria. Ik weet zeker dat het weer helemaal goed met je komt!

Groetjes,

Nel (Vos)

• Joke

Fijn dat het beter met je gaat, Ria.

Succes met de rest van het herstel.

Mooie spreuk en zo waar!!!

• Ester-oma-pi-jo-ti

Ria sterkte met de opklimmer….X(

fijn dat je dr weer bent in ieder geval

• jennewil

Fijn Ria, dat je je weer beter voelt.

Ik wens je een goede tijd toe en die spreuk klopt precies.

Hartelijke groeten, Jennewil

• Natasja

Wat een prachtige spreuk! En fijn om te horen dat het steeds beter gaat met je. Stap voor stap, je komt er zeker!

• Alice

Hallo Ria,

Wat goed van je dat je dit op het prikbord zet!! Fijn dat je weer aan het opbouwen bent maar doe dat wel rustig aan.

Ik zit ook met overspannenheid/burned-out vanaf maart dit jaar thuis, het gaat gelukkig beter maar het is een lange weg. Maar hoe gek het ook klinkt misschien, ik zie het ook als een heel waardevolle tijd waarin ik veel, heel veel heb geleerd. De spreuk die je hebt gepost zegt heel veel!!!

Ik wens je heel veel succes en langzaam maar zeker zul je je steeds beter gaan voelen, dat is beloofd!

Groetjes, Alice