midnight moggies

• Tina H

Mijn Midnight Moggies is klaar maar ik weet niet meer hoe ik de foto op het prikbord moet laten zien.

Wie kan mij helpen?

• Foxy50

Hallo, Tina,

Ga naar

http://tinypic.com/

1.Via ‘bladeren’ kom je bij je eigen fotobestanden.

2.Zoek de foto en dubbelklik.

3.Klik de optie ‘upload now’ aan, Je krijgt dan een opdracht (ter beveiliging) die je uit moet voeren (soms moet je op ‘Play’ klikken en een woord exact na typen, soms kun je dat direct al doen) kies dan ‘upload now’, Het duurt even voordat je de gewenste afbeelding ziet.

4. Ga dan op de IMG-code staan (tweede van boven en maak die helemaal zwart, klik dan op je rechtermuisknop en kies voor ‘Kopiëren’'.

5. Ga naar je bericht op het prikbord en klik weer op de rechtermuisknop en kies dan voor ‘Plakken’

Zeker weten of het gelukt is? Klik dan eerst op ‘Bekijken’, dan kun je zelf uitproberen of de foto geplaatst wordt, zo ja, dan kun je het bericht definitief posten.

Succes, Tina!

• Dora

Zo doe ik het ook, alleen voordat ik upload kies ik bij Resize nog even voor Messageboard.

Tina, mocht het je niet lukken dan mag je mij de foto ook wel sturen dat zet ik hem op het prikbord.

• Splinter

Goed dat jullie het zo even proberen op te lossen met elkaar.

Het nieuwe prikbord (introductie nog wat vertraagd) zal vermoedelijk handiger werken mbt plaatjes; iets om naar uit te kijken.

Met vriendelijke groeten,

Splinter

• Petra

!!!