SAL blog update: Fenneke - Letters blijven fascineren - Jan Houtman is af! (en OT hier ben ik mee bezig)

• Mijna

Fenneke heeft Letters blijven fascineren van Jan Houtman af.

Hier staat het resultaat:

http://stitchalongwithmijna.blogspot.nl/search/label/Letters%20blijven%20facineren%2FLetters%20keep%20fascinating%20-%20Jan%20Houtman

Zelf heb ik nog steeds zin in kerstkaarten van papier.

Deze foto's heb ik net genomen. Nieuwe camera, geen zonlicht en naar mijn zin nog te licht.

Het wordt tijd dat ik in mijn hobbykamer verder kan (donkere kamer zonder lamplicht).

Het is er voorlopig nog te warm.

Ik vind het heerlijk om niet zowel overdag als 's avonds onder het licht van mijn loupelamp

te werken. Vroeg genoeg als de lampen 's avonds weer vroeg aan moeten.

Bij sommige kaarten moet hier nog een ditje of datje. Dit gaat gebeuren zodra ik weer een paar

dozen heb uitgepakt. Als ik mijn telling goed heb bijgehouden staat de teller nu op 35:

• jolp39

Wat een productie, allemaal mooi. Maakt toch niet uit waar je mee bezig bent, als je het maar naar je zin hebt. grt jolp

• Martine

Hallo Mijna,

Wat een prachtige kaarten, en hoeveel. Heel wat werk en heel veel geduld gekost? Hiervoor heb ik echt geen geduld. Al dat gepruts met lijm, schaar, papiertjes, neen niet voor mij.Maar ik vind ze wel heel mooi. Het resultaat mag er echt zijn

Geen updates voor mij. Ja vakantie gehad, te warm in het Zuiden en nu te veel werk met oa was en plas. Maar als alles weer netjes in de kast ligt, en alles is opgeruimd, dan neem ik de naald weer op.

Groetjes

Martine

• Mijna

Martine,

het is nog geen 10 augustus - laatste dag om foto's in te sturen.

Fenneke had een affo dus tijd voor een tussendoortje.

Ik verwacht de 11e overigens niet veel foto's te hebben ontvangen.

'k weet niet beter of bij veel borduursters ligt het werk hoegenaamd stil.

• Elza/dordrecht

Mooie kaarten Mijna.

Veel van de gebruikte afbeeldingen zijn hier ook al eens op de post gegaan;)

groetjes Elza

• Mijna

Haha, het oude spek moet ook op (heb ik besloten).

Ondertussen heb ik weer een kaart of 40 af, ben bijna klaar.

Dan nog wat gewone kaarten en mag ik van mezelf weer gaan borduren.

Ben jij ondertussen al gestart met het maken van je kaarten?