Vakantiebuit - tijdschriften - boekjes (foto's)

• Martine

Hallo,

Sinds donderdagnacht thuis van een fantastische 3 weken durende vakantie in Zuid Frankrijk, Ardèche. Elk jaar breng ik een bezoekje aan de plaatselijke krantenwinkel in Vallon Pont D'arc. En steeds vind ik enkele borduurtijdschriften of boekjes.

Dit is mijn buit:

Ik heb net gemaild om in België een abonnement te nemen op “les idées de Marianne”.

Borduren staat, door de warmte hier en in het buitenland, op een laag pitje. Maar het wordt wat “frisser” en dan zal ik de naald weer opnemen.

Groetjes en nog een fijne dag

MArtine

• Ester-oma-pi-jo-ti

wat een heerlijke lectuur heb je daar…::o

• Foxy50

Dat is ook vakantie voor handwerksters: in binnen- en buitenland speuren naar tijdschriften en boeken op allerlei handwerkgebied als het zo uitkomt!

Groetjes,

Nel (Vos)

• novy

Leuke tijdschriften en boekjes heb je gekocht Martine

veel plezier ermee

• jolp39

Mooie tijdschriften, de Franse bladen zijn altijd wel mooi!! Ik kijk er ook altijd naar als we in Frankrijk zijn. Laatste keer niets kunnen vinden. Succes er mee. grt jolp

• Dora

Leuke bladen en boekjes heb je gekocht.

• Tina H

Leuke bladen zijn dat.

Had ik net de prik gelezen kwam een vriendin terug van vakantie uit Frankrijk.

Ze had voor mij het tijdschrift Marianne meegenomen.

Daar staan hele mooie borduurpatronen in.

Grappig om dan ook zo'n blad te krijgen.

• Mijna

Wauw, Martine. Wat een mooie souvenirs.

Jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik de kleine boekjes eventjes inkijken.

• Fenneke

Die kerstboekjes zien er helemaal geweldig uit zeg!

Leuk hoor.

Liefs Fenneke

• Ina H

Hallo Martine,

Leuke bladen en boekjes heb je gescoord!!

Leuk hé die Franse krantenwinkeltjes.. ga ook elk keer als ik bij mijn zus ben even kijken.

Binnenkort ga ik weer, dus als ik voor iemand nog iets mee kan nemen, vraag gerust!!

Doe het met alle plezier.

Groetjes,

Ina