OT: Hier ben ik mee bezig - hoe komen jullie deze dagen door?

• Mijna

We zijn op vakantie gegaan, het werd beter en beter weer.

Ik heb de borduurpijp aan Maarten gegeven en vermaak me

net zoals wat jaren terug met papier.

Knippen gaat me nu gelukkig goed af en wat sneller.

Dit jaar hoop ik al (plus/min 70) mijn kaarten in 3D en met plaatjes van

Nel van Veen te maken.

Ondertussen heb ik thuis het vakantiegevoel zoals ik tot wat jaren terug in Raalte had.

Hele dagen buiten; in of uit de zon en knippen maar.

Hoe komen jullie deze dagen door?

• Ester-oma-pi-jo-ti

mooie kaartcollectie leg je aan zeg::o

• jennewil

Hoi Mijna,

Mooie kaarten maak je.

Ik kom mijn dagen door met werken (vakantie is pas in oktober).

Borduren staat ook op een laag pitje maar de naaimachine staat wel op tafel want er liggen nog wat klusjes die echt af moeten.

In de zon liggen is ook niet mijn ding maar ik vind het super dat het mooi weer is, de mensen zijn dan ook veel vriendelijker.

Groetjes en geniet van de vakantie.

Jennewil

• jolp39

Heerlijk dat het zulk mooi weer is. Jij hebt anders wel de gang er in met de kaarten. Het maakt niet uit waar je mee bezig bent, gewoon lekker rustig.

Ik ben aan het haken en een aantal yoyos gemaakt en er een tas mee versierd.

Succes met alles en geniet maar lekker, grt jolp

• Meriam

Wat een mooie verzameling kerstkaarten je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen toch,

Maar ik hou het voorlopig bezig met borduren en soms een kaart tussen door.

En ook zit ik s'middags liever binnen.

Groetjes Meriam

• Mijna

Jol,

heb je geen foto van je tas?

jojo's haken ken ik niet?

Verhuizen is heel goed geweest. Ik begin er achter te komen wat ik allemaal in huis had.

Veel overbodig, veel te lang bewaard (en dus nu afgevoerd - ik voer overigens nog steeds af).

Borduurspul moet nog worden uitgepakt. Vandaag kwam ik weer geknipte plaatjes uit 2005? tegen?

Karton snijden, stickerlijntjes plakken, het kost allemaal best veel tijd (ik ben geen robot en probeer zo recht mogelijk te werken -

fotolijm droogt deze dagen onder je ogen) maar met tijd en beleid is er best iets leuks van te maken.

Haakkatoen heb ik overigens wel gevonden. Ik kan me de tijd niet heugen dat ik gehaakt heb. Mijn handen wilden

(net zoals naaien = stof knippen, spelden zetten ed) op een gegeven moment niet meer.

• mirjam5787

Prachtige kaarten. Ik had ook niet anders verwacht dan dat je heel secuur zou werken. :)

Mijn dagen zijn nog steeds gevuld met werken. Vakantie is in september.

En naast werken doe ik op dit moment alleen lezen en sporten. Handwerken zal wel weer komen in de vakantie.

• riky

leuke kaarten ik doe veel borduren en actie voeren tegen de thuiszorg gr riky

• Joel_ma

Mooie kaarten!

Ik vul mijn dagen met stil zitten en water drinken, temperatuur is hier nu 37 graden :-(

Borduurwerken liggen bij mij in deze hitte ook stilletjes in een hoekje.

• Alice

Hallo Mijna,

Je hebt nog tijd genoeg om alle kaarten af te krijgen! Ze zijn mooi.

Ik ben verslaafd aan borduren, dus dat gaat ondanks de warmte door, wel minder dan anders maar toch….

Groetjes, Alice