Anna, november 1990

• Foxy50

De laatste Anna die ik nog heb en weggeef aan een borduur-/brei-/haakliefhebster!

Dit blad heeft vooral items met Kerst (je kunt tenslotte niet vroeg genoeg beginnen!) als onderwerp, o.a. borduurmotieven voor wenskaarten (ook ‘gewone’ motiefjes), een adventkalender, een winters landschap en een prachtig sterpatroon voor een kersttafelkleed.

Daarnaast heeft het blad nog wat haak- en breipatronen.

Interesse? Stuur een mailtje met je adres naar n_vos@planet.nl en ik stuur het blad gratis naar je op.

Groetjes,

Nel (Vos)

• Foxy50

Dit blad is inmiddels niet meer beschikbaar!

Nel

• Mijna

Wat een lief aanbod.

Wees aub voorzichtig met je emailadres. Voor je het in de gaten hebt loopt je mailbox vol met spam en andere ellende.

Onder dit berichtje laten reageren zou een goede optie kunnen zijn. Verder afhandelen of emailadressen uitwisselen via een pb'tje?

Ik weet het; het zijn mijn zaken niet maar ik heb het beste met je voor.

• Foxy50

Hallo, Mijna,

Bedankt voor je tip, maar ik heb een heel goed anti-spam programma. Nooit last van gehad (even afkloppen!) en ik doe het al een poosje op deze manier. Het PB is ook een goed alternatief, maar ik communiceer toch liever rechtstreeks.

Groetjes,

Nel (Vos)

• Mijna

Jij moet doen zoals jij wilt.

Persoonlijk zou ik als ik zo zou willen communiceren spaties, tekens of wat ook wel op buitenlandse boards gebruikelijk is @ vervangen door 123