Sjommer Mert Roermond

• Joze

Zo ik ben met de laatste voorbereidingen bezig voor de demonstratie sieraden borduren, nog een wasje draaien en dan ga ik morgen hierheen.

Deze dagen zijn 24 en 25 juli .Volgens de weerberichten zal het mooi weer worden en het lijkt me heel gezellig worden, het is voor mij de eerste keer dat ik hier ben en hopelijk niet de laatste keer.

Dit is een van de mogelijkheden met sierraden borduren, dit is de eerste met veel kinderziektes, Inmiddels ben ik er al veel verder mee. Nu maar eens kijken of er belangstelling voor is.

Ik wens jullie fijne zonnige dagen toe. Liefs Joze

• Foxy50

Hallo, Jozé,

Dit geeft eindeloze mogelijkheden om aparte en mooie sieraden te maken. Het lijkt me wel een priegelwerk, maar het eindresultaat is wel mooi!

Roermond is voor mij helaas te ver weg, maar ik weet zeker dat er dames zijn die hiervoor belangstelling zullen hebben.

Succes!

Nel (Vos)

• jennewil

Hoi Joze,

Ik denk dat er zeker belangstelling voor zal zijn, zoiets als dit ben ik in onze omgeving nog niet tegen gekomen.

Jammer dat Roermond zo ver weg ligt.

Succes en groetjes, Jennewil

• Joke

Wat leuk Joze, doe je dat met kraaltjes of gewoon met garen?

Ik las op je blog van je oorproblemen. Hopelijk blijft het nog een beetje goed gaan. Sterkte in ieder geval

• Ria uit Almere

Joze

Wat mooi ik denk dat daar best belangstelling voor is ze zijn heel apart

Succes

• Dora

Ziet er heel erg leuk uit.

Veel succes en sterkte met dit warme weer.

groeten,

• karin

Ik had deze sieraden al eerder gezien, nl.bij Sitcken und Staunen in Duitsland. Ute heeft nog veel meer sieraden. Kijk maar eens op haar website:

sticken und staunen

gr. Karin

• Joze

Karin dank je wel voor de aanvulling, de sieraden op zich waar het borduurtje in komt komen bij dezelfde firma weg.

De borduurtjes die erin zitten bij Ute zijn haar eigen ontwerp en de borduurtjes die er bij mijn workshop in zitten zijn mijn ontwerp.

Ik heb van een ontwerp de foto laten zien, maar er zijn er natuurlijk veel meer.

Er zijn dames geweest op de Sjommer Mert om te kijken en de eerste aanmeldingen zijn binnen.

Ik wens jullie allemaal een fijn en creatief weekend toe.

• karin

Joze, natuurlijk is het heel leuk om te laten zien wat de mogelijkheden zijn en leuk om te zien dat jij geinspireerd bent door het werk van Ute. Daarom heb ik ook laten zien wat Ute hiermee doet. Het geeft anderen misschien ook weer ideeen.

Veel succes met de workshop.

gr. Karin