De nijntje geboortetegeltjes

• witchie

komen ondertussen mijn neus uit…..

een paar maanden geleden kocht ik een nijntje borduurpakket bij de kringloop voor 3 euro….

weggelegd en niet meer aan gedacht…komt mijn man thuis een collega van hem was na jaren toch eindelijk zwanger, nijntje gezocht,gemaakt,ingelijst en kado gegeven,

viel erg in de smaak….

bij toeval vond ik nog een geboortetegel van nijntje op de rommelmarkt voor het gigantische bedrag van 2 euro weer in de kast gelegd tot een week of 4 geleden de vraag van een vriendin van me kwam…zou jij een nijntje…..deze is bijna klaar moet alleen nog wachten op naam en datum.

gingen we vorige week naar een rommelmarkt zegt mijn man als ik een nijntje zie moet ik hem dan kopen (we verliezen elkaar vaak uit het oog omdat we allebei andere interesses hebben….ik zeg ja doe maar met het idee van die vind je nooit…

Op het einde van de markt zeggen we tegelijk raad eens…..ja hoor allebei een nijntje geboortelap (weer dezelfde die ik al gemaakt heb zijn twee verschillende en van allebei 1). ik denk die kunnen voorlopig de kast in….NOT

Twee vriendinnen van mijn dochter allebei zwanger en hadden allebei de eerdere nijntjes gezien vroegen aan mijn dochter of ze mij wou vragen….. de rest laat zich raden

ben Nijntje ondertussen spuugzat …

carla

• elzaharlingen

Wel een geweldig Nijntje verhaal

• Natasja

Hahaha, wat leuk zeg. En wat een toeval dat je steeds weer Nijntje-pakketten vindt!

• jennewil

Toeval bestaat toch niet????

Ik heb eens een wandkleed en een box zak gemaakt met de boerderij en de dieren en natuurlijk met Nijntje.

Het is nog steeds een leuk poppetje.

Groetjes, Jennewil

• Tonny

Wat leuk, maar ik kan me voorstellen dat je Nijntje spuugzat begint te worden.

• Joke

Wat een leuk verhaal en nu maar hopen dat er nog niet meer liefhebbers komen:D

• anja

maar wel een leuk verhaal Witchie.

• wereldreis

wel een heel leuk verhaal om te lezen….en te grinneken………..

• Dora

Het zijn leuke patronen, maar ik kan me voorstellen dat, als je er vier achter elkaar ‘moet’ borduren, het wel wat minder leuk gaat worden.

• witchie

heb een pauze ingelast

de twee zwangerschappen zijn nog maar heel pril dus kan ff iets anders doen

had nog een rommelmarktvondst liggen een voorgedrukt boxkleed zaten ook twee slabbertjes en een geboortetegel bij

die zijn al klaar maar het boxkleed was ik nog maar net aan begonnen

Is er wel het weer voor om met een dekentje op schoot te zitten toch…..

carla