Klaar! 25 gulden (+foto)

  • Karin W

    Wat een rijkdom! Heel mooi, succes met de rest.

    Groetjes,

    Karin W

  • Mijna

    Gefeliciteerd met het resultaat (nu ik nog!).

  • Alice

    Hallo Rozarijke,

    Ja, ze blijven prachtig mooi om te zien!!!

    Groetjes, Alice

  • Erna

    Hallo, mooi hoor!,

    Ik ben met het 25 gulden biljet bezig, heb de 10 gulden al gedaan. Ik wilde je vragen of jij ook het patroon uit de handwerk handig herfst 2001 hebt gebruikt. Ik vind het patroon zo moeilijk omdat de stiksteken over de kleuraanduidingen heen staan. Heb jij misschien een ander, duidelijker patroon?

    Dank voor je reactie

    Erna

  • Rozarijke

    Hoi erna,

    Ik heb het patroon zelf gemaakt, zonder stiksteken.

    Rozarijke

  • Erna

    Rozarijke, is het mogelijk dat ik dat patroon van jou overneem?

  • oma ine

    hallo kan iemand mij helpen ik heb de geld 25 patronen van iemand gekregen maar daar staan de lijn al op de er  na moet borduren om het af te maken mijn vraag  welk patroon staat er op de 3 vakje van 5 vakjes aan de linker kan is dat een kruis ik kan het niet zien .bedank hoop dat iemand  mij kan helpen gr camelia

  • oma ine

    kan ik van iemand een cop krijgen van het 25 gulden patroon of van alle geld patoon ik heb zijn al de patronen maar met stiksteken er op maar ik wil lever zonder help mij aub ben met 25 gulden bevig maar ik kan de kleur nummer niet goed zien

    gr camelia

  • oma ine

    kan ik van iemand een cop krijgen van het 25 gulden patroon of van alle geld patoon ik heb zijn al de patronen maar met stiksteken er op maar ik wil lever zonder help mij aub ben met 25 gulden bevig maar ik kan de kleur nummer niet goed zien

    gr camelia

  • Nieki

    Wat geinig om bankbiljetten te borduren!