wie is er een Chatelaine aan het borduren en wil foto's showen ?

• gekeverm

Zit een beetje met een raar probleem.Afgelopen zomer heb ik voor best wel veel geld materialen besteld voor 3 chatelaine patronen .Die materialen zijn nooit aangekomen.

Uiteindelijk na een boel gedoe mijn geld wel terug gekregen maar mijn lol om die Chatelaines te maken is wel weg(gaat om de autumn knotgarden,cinese garden mandala en de konstantinople mandala)

Voor de duidelijkheid dit ligt niet aan de ontwerpen maar meer aan het gebrek aan borduurzin.

Zat gisteren al de halve dag op internet te surfen op zoek naar foto's van andere Chatelaine patronen en ik vroeg me af hoeveel meiden er hier nog met Chatelaine ontwerpen bezig zijn.

Dus vandaar mijn vraag,Hoop dat jullie foto's kunnen en willen laten zien.

Overigens heb ik op mijn blog wel een kleine freebie van Chatelaine staan

groetjes

Geke

http://stitchesandbeads.blogspot.com/

• Cath

Ben 3 jaar geleden met een begonnen en die is nog steeds niet klaar…moet alleen

nog wat bloemetjes in de rand en de kraaltjes…, maar er komt steeds iets tussendoor wat dan

weer eerst moet..de herbalgarden… hij komt wel af..(als ik lang genoeg wacht hahahaha)

maar ook de boeddha waar ik verleden jaar aan ben begonnen is nog steeds op 1/3de kan eigenlijk niet hè..

maar goed de winter komt eraan en veel meer binnen zitten dus……….wie weet…

Geke wat jammer dat je geen zin in die 3 hebt…maar 3 tegelijk is ook wel erg veel..

dat spullen niet aankomen is een ramp…… in jouw geval als je zoveel tegelijk besteld

de zending laten verzekeren of aangetekend oplaten sturen…..dan heb je altijd bewijs dat je het niet hebt ontvangen……. ..

• diana.1967

Ik ben nog bezig met de Holland Springtime mandala.

Komt er niet van om hem af te maken.

Wil nog graag de nieuwe maken fairys maken en de mooie mandala met de vlinders.

Deze ter nagedachtenis aan mijn vader die pas is overleden.

Vind de patronen alleen erg duur worden, en dan nog maar niet te spreken van de materiaalkosten.

Dat zal me uiteindelijk toch niet tegen houden want vind het eindresultaat prachtig.

• gekeverm

was inderdaad ook veel om in een keer te bestellen maar tot nu toe ging het altijd goed .

Winkelier kwam uiteindelijk wel met een soort code dat het verzonden was maar er was nergens terug te vinden aan wie het verzonden was .

Al met al een boel gedoe .

Ik ga denk ik de materialen voor de autumn knotgarden wel elders bestellen omdat ik uit dezelfde serie er al 2 af heb en ben nu bezig met het een na laatste deel van de spring knotgarden

Maar ik blijf wel heel nieuwsgierig naar hoe ver jullie zijn.

Chatelaine heeft af en toe kortingsacties voor vaste klanten ,worden de patronen een stukje goedkoper en ik koop normaal mijn materialen in etappes en heb bijv de evening in the park met voornamelijk dmc gemaakt.

groetjes

Geke

• Elly

Hallo ik ben sinds een paar jaar mandala's aan het borduren ik heb de serengeti gedaan ben nu aan de mysterie bezig en ben ook aan de Chinese bezig wil best foto's sturen Gr. Elly