Woezel en Pip - Vier seizoenen af:

• caafje

Mooie Woezel en Pip en succes voor je dochter met haar school en keuzes.

• riarun

Een heel verstandige keuze van je dochter… mijn dochter heeft drie en een half jaar ergotherapie gedaan en vond het steeds minder leuk.. ze is toen overgestapt naar HBOV … ja zo eentje die de zorg heel leuk vind, net als mijn oma, mijn moeder, en ik… vierde generatie verpleegkundige in de familie dus…. en ze heeft er geen moment spijt van gehad. Ze kon ook wel dingen overslaan, maar koos ervoor om gewoon in het eerste jaar te beginnen….

En wat een prachtige Woesel en Pip, is dat een bestaand patroon???

• Mijna

Ria,

Woezel en Pip is een pakket.

Werden gemaakt door handwerkpakketten.nl en vandaag de dag niet beter te weten door Pako.

Oa Peddles heeft afgelopen winter met veel korting uitverkocht.

Nieuwe pakketten zijn qua gelijke afmetingen voordeliger geworden. Garen zit niet langer op een bos maar op garenkaarten etc.

• Mijna

Hey, ben jij er nog?

Kinderspul borduren is ook niet echt mijn ding. Ik heb destijds tegen Nijntje opgehikt maar begon die op een gegeven moment leuk te vinden:

http://borduren.startpagina.nl/prikbord/read.php?370,10689878,10689878#msg-10689878

Woezel ABC was best afwisselend - niet mijn kleuren maar goed.

Met de seizoenen duurde mijn winter errgu lang - erg saai om te doen voor zo ver ik iets deed.

Bedankt voor de link. Ik wil niet gelijk installeren maar eerst een herstelpunt maken. Vandaag niet meer.

• ?miriam?

Hij is erg leuk geworden lekker fleurig

• Joke

Is heel leuk geworden en nog de felicitaties voor je dochter

• marieke

Heb je heel toevallig een patroon van woezel en pip? kun je me dit doorsturen. mijn mail adres is: mariekeven@hotmail.com