vier jaargetijden

  • caro

    Zij heeft het pakket gemaakt dat je kunt zien op Marktplaats nr 439968708, met groet,Caro

  • Inge (Zld)

    Heb even gauw een foto gemaakt van deze, zelf geen idee meer uit welk blad het geweest is.

    Ligt al jaren in de kast.

  • Dora

    Tini, ik heb geen idee. Misschien ergens op Marktplaats of Ebay. Het is, denk ik, wel 30 jaar geleden dat ik de pakketten bij Ariadne heb gekocht.

    De patronen zijn getekend door Jana Novak van Hojskolernes Handarbejde.

    De patroonnummer HH21186.Het zijn 4 aparte patronen maar hebben allemaal hetzelfde nummer

  • Mijna

    Ariadne uit de jaren '70 heeft patronen van 4 jaargetijden van Rie Cramer gehad.

    Als je zomer ook als mt bomen zou zien hebben deze patronen bomen op de achtergrond.

    Marjolein Bastin deed de bomen met 4 verschillende pakketten - ik blijf aan een lichte ondergrond met donkerdere bomen denken

    en zou graag weten welke kant ik uit moet denken.

  • Mijna

    Dora,

    Wat een mooie borduursels.

    Deze HH pakketten kende ik nog niet. Jij hebt dus met het HH blomsterachtige garen geborduurd?

    Het garen waar we het wat maanden terug over hebben gehad en ook bijgeleverd werd bij Permin HH21168 en HH21249?

  • bktje1967@hotmail.com

    Dankjewel voor de suggesties, maar het patroon staat er niet tussen.

    Het patroon is ongeveer uit 1979-1980.

    Het gaat om echt 4 aparte schilderijen van per schilderij 1 boom.

    Elke boom staat een jaargetijde voor.

    Daarom is het zo moeilijk omdat het een oud patroon is en er heel weinig informatie over te vinden is.

    Heb bijna al heel internet afgezocht, hopelijk weet iemand wat ik bedoel.

    Heb ook helaas geen foto's ervan anders was het misschien een stuk makkelijker geweest.

    Alvast bedankt

  • bktje1967@hotmail.com

    De lenteboom is een boom met bloemetjes

    De zomerboom is groen

    De herfst is herfstbladeren

    De winter is die helemaal kaal met sneeuw op de takken.

  • Joke

    Ik weet wat je bedoeld, denk ik.

    Als het lukt wil ik in het weekend wel voor je kijken

  • bktje1967@hotmail.com

    Dat zou heel fijn zijn !

    Bedankt alvast

  • kaja49

    Dit is niet direkt het patroon wat je zoekt maar wel een mooi patroon van de 4 jaargetijden

    http://www.laforetdescroixcontees.com/Les-4-saisons-cbbaaaata.asp

    Karin J.