vier jaargetijden

  • bktje1967@hotmail.com

    wie kan mij helpen:S ?

    mijn moeder heeft vroeger de vier jaargetijden gemaakt , dit waren 4 bomen in de seizoenen.

    door omstandigheden zijn deze verdwenen.

    Het zijn vier aparte patronen.

    Wie weet welk patroon dit is of wie ze heeft uitgebracht ?

    het is niet van marjolein bastin .

    alvast heel erg bedankt :)

  • caro

    Ga morgen mijn schoonzus bellen, zij heeft een borduurwerk gemaakt met 4 jaargetijden maar weet niet of het de juiste is. Met hart.groet,Caro

  • Mijna

    Hoe lang geleden is vroeger?

    Ze zouden in een hele oude Margriet Kruissteek uitgave gestaan kunnen hebben (niet Margriet Borduren).

    Thea Gouverneur heeft vlgs mij 4 verschillende bomenpakketten in het assortiment.

  • Ria uit Almere

    Ze komen me vaag bekend voor en ik heb gezocht maar ik heb alleen uit een Burda bomen zoals een kastaje boom in bloei een berk in het voorjaar en ik geloof notenboom in herfst . Het zijn 6 bomen maar niet echt jaargetijden. Je weet niet waar ze uit komen

  • Dora

    De omschrijving is wel heel sumier. Ik denk dat we wat meer informatie moeten hebben want er zijn zoveel verschillende patronen.

    Ik heb deze een hele tijd terug gemaakt

    Dit zijn lente en zomer

    en dit herfst en winter

  • evelien 49

    dora wat mooi!!!!!!!

    heel apart ook.

  • astridvanbeers

    Dora, ik sluit me nij nonnaevelien aan wat mooi die bomen, wat een schattige volgeltjes…

    Een patroon om per direct mee te beginnen. Maar de afmeting?

  • lieny

    Erg leuk Dora!!

  • Dora

    Astrid, de afmetingen zijn 30 x 40 cm.

    Destijds kon je de pakketten bij Ariadne bestellen.

    Ze zijn ontworpen door de Deense ontwerpster Jana Novak en ze zijn geborduurd op 10 draads linnen met Bomuldsgarn

  • tini

    Jeetje wat mooi.

    Weet je of deze patronen nog in de verkoop zijn?

    Vriendelijke groet

    Tini