Ariadne"s jaren 70/80

• caro

Kom in het borduurblad regelmatig ontwerpen tegen die ik al in oude bladen of boeken ben tegengekomen! Dus dan baal ik daarvan! Met hartelijke groet,Caro

• caro

Els, kijk even bij de reactie van Rina: misschien wat voor jou? Met groet,Caro

• fien777

caro Schreef:

——————————————————-

> Dankjewel, mooie website heb je en schatten van

> honden!!! Met groet,Caro

bedankt voor je complimenten..

die honden zijn mijn lust en mijn leven hoor;)

• *Marianne*

De Anna's van tegenwoordig zijn ook best weer van een goed niveau.

Ik heb ook ergens spijt de 100 Idees niet te hebben gekocht! Ik heb er helaas maar twee in mijn bezit (o.a. die met Amisch informatie). Ook veel Ariadnes van eigen abonnementen en gekochte. Nog steeds heb ik de serie van de Ariadne niet compleet, wel een stapeltje dubbel. Ook een paar Ariadnes geruineerd door de poezen…

Sinds vorige jaar gestopt met HzG na vanaf 1978 lid te zijn geweest. Niveau was laatste jaren steeds slechter, maar het gaat weer beter zag ik. Toch vind ik voor het bedrag te weinig erin staan wat mij interesseert.

• caro

Heb je de jaargangen 1981 en 1982 compleet en in goede staat? Met groet,Caro

• caro

De jaargangen voor 1980 vind ik wel wat gedateerd, de jaren 80 zijn super en vind ik tijdloos! Met groet,Caro. de jaargangen na 1990 van Ariadne bieden helaas niet meer de klasse van de 80tiger jaren. Met groet,Caro

• Henriette Derksen-Volgers

Ik zou graag weer eens de bladen van Ariadne willen doorbladeren voor breipatronen voor babýs en kleine kinderen en ook borduurpatronen. Jammer genoeg heb ik alle jaargangen van destijds weggedaan wegens plaatsgebrek, nu ik mijn eerste kleinkind heb worden de originele patronne van destijds weer actueel.