Wie? Burda E376 - Abstract - Creatief met kleur:

• ?miriam?

De merklap die in 376 staat lijkt er inderdaad op maar dit is de voorkant van E376

dora veel plezier met je aankopen.

• Ester-oma-pi-jo-ti

achteraf blij dat ik m niet gekocht heb, want ik ging puur voor die abstracte dr in…

• Mijna

Ik heb eerst mijn Abstract Burda's naar beneden gehaald (er zijn er 3 - 1 heeft enkel bestelpatronen info

waar niet meer aan te komen is. Iemand die een beetje handig is maakt het echter zo na).

Sorry, is alles wat ik kan tikken.

Als je niets met het blad zou kunnen: neem het mee naar Utrecht (of stuur het na die tijd naar me toe als je niet zou kunnen).

Ik ga nu emailen en vragen of ik nog aan een paar exemplaren E448 kan komen.

Ik ben zo met DS1827 en WCM 1827 bezig geweest………..

Ik zal ook een merklappenfan vragen of zij misschien interesse in E448 heeft.

Een “oma van 2” heeft nu op een recent geplaatste advertentie geboden op E376 - ik denk dat ik haar ken.

Ook haar zal ik mailen en morgen hier een rectificatie berichtje plaatsen.

• Mijna

Je hebt ook nog een pb'tje.

• Dora

Mijna, ik heb op het blad geboden omdat ik de merklap zo mooi vind. Ben erg blij met het blad en wil het zeker niet kwijt. Er staat ook een patroon in van “Der feine Faden” wat ik persoonlijk leuker vind dan Creatief met kleur.

• Dora

Je hebt een pb'tje terug.

• Mijna

Welke lap vind jij zo mooi?

DS1827?

Ik dacht WCM 1820………………

Ik zie ze zachtjes aan vliegen- was ondertussen opzoek naar een los patroon van WCM.

DS 1827 staat vlgs mij op Ebay als pakket.

Ondertussen heb ik ook iets goeds voor mezelf gedaan: patroon gevonden op het web - Permin van een fel

begeerde merklap.

Sinds Olst heb ik hier net niet dagelijks emailverkeer over.

Van Der Feine faden zijn ook meer patronen te vinden als deze je interesse zouden hebben.

Tussen Hemel en Hel staat op mijn te doen lijstje.

Hier worden trouwens op beurzen (Handwerkbeurs R'dam) ook boekjes door verkocht met leuke patroontjes

die je denk ik heel goed voor kistjes/doosjes zou kunnen gebruiken. Kost ik meen een euro of 4.

Het is jammer dat ik nog niet kan scannen/bewerken anders zou ik tussen de bedrijven door goede Burda mappen aan gaan leggen.

• Mijna

Ester,

Hier staat Abstract wel in:

http://link.marktplaats.nl/360933022

Ik heb de verkoopster gemaild en al antwoord gekregen.

Het gaat naar de hoogste biedster.

• Dora

Ik bedoel de merklap die op de voorkant van E448 staat: de “Biedermeier 1827”.

• novy

Die antieke merklap op de voorkant van E376 die is uitgevoerd door Sabine Taterra dat is wel leuk om te weten.