De merklap die in 376 staat lijkt er inderdaad op maar dit is de voorkant van E376
dora veel plezier met je aankopen.
Ik heb eerst mijn Abstract Burda's naar beneden gehaald (er zijn er 3 - 1 heeft enkel bestelpatronen info
waar niet meer aan te komen is. Iemand die een beetje handig is maakt het echter zo na).
Sorry, is alles wat ik kan tikken.
Als je niets met het blad zou kunnen: neem het mee naar Utrecht (of stuur het na die tijd naar me toe als je niet zou kunnen).
Ik ga nu emailen en vragen of ik nog aan een paar exemplaren E448 kan komen.
Ik ben zo met DS1827 en WCM 1827 bezig geweest………..
Ik zal ook een merklappenfan vragen of zij misschien interesse in E448 heeft.
Een “oma van 2” heeft nu op een recent geplaatste advertentie geboden op E376 - ik denk dat ik haar ken.
Ook haar zal ik mailen en morgen hier een rectificatie berichtje plaatsen.
Welke lap vind jij zo mooi?
DS1827?
Ik dacht WCM 1820………………
Ik zie ze zachtjes aan vliegen- was ondertussen opzoek naar een los patroon van WCM.
DS 1827 staat vlgs mij op Ebay als pakket.
Ondertussen heb ik ook iets goeds voor mezelf gedaan: patroon gevonden op het web - Permin van een fel
begeerde merklap.
Sinds Olst heb ik hier net niet dagelijks emailverkeer over.
Van Der Feine faden zijn ook meer patronen te vinden als deze je interesse zouden hebben.
Tussen Hemel en Hel staat op mijn te doen lijstje.
Hier worden trouwens op beurzen (Handwerkbeurs R'dam) ook boekjes door verkocht met leuke patroontjes
die je denk ik heel goed voor kistjes/doosjes zou kunnen gebruiken. Kost ik meen een euro of 4.
Het is jammer dat ik nog niet kan scannen/bewerken anders zou ik tussen de bedrijven door goede Burda mappen aan gaan leggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?