Borduurpatroon Woezel en Pip

• caatje59

Ik ben op zoek naar de volgende patronen van Woezel en Pip

als het mogelijke is een duidelijke copie met dmc nummers

het gaat om de volgende:

Woezel en Pip met de Ballon geboortelap

en Woezel en Pip ABC

is er iemand die mij hierbij kan helpen

alvast heel hartelijk bedankt

Caatje59

• Cath

Dit zijn beschermde patronen…….. en nog te koop in de winkel…

dat zou je kunnen weten, omdat een deel van de verkoop naar de Stichting Guusje Nederhorst gaat..

google maar eens

• jennewil

Te koop bij Bobbins.

Jennewil

• chanita

Dit vind je op de site van Wioezel en Pip:

Door aankoop van dit product steunt u de Guusje Nederhorst Foundation: De Guusje Nederhorst Foundation heeft ten doel de harten van hulpbehoevende kinderen van nul tot en met acht jaar te verwarmen om hun psychische- en fysieke welzijn te bevorderen. Het kan gaan om zieke of gehandicapte kinderen, kinderen met een stoornis, een jeugdtrauma of andere beperking, kinderen die slachtoffer zijn van (huiselijk) geweld of misbruik of kinderen die in een moeilijke thuissituatie verkeren. Dit wil zij realiseren door deze kinderen plezier te laten beleven en een glimlach tevoorschijn te toveren door middel van speelse, educatieve activiteiten en vrolijke, duurzame projecten. ~ Een goede geestelijke gezondheid is vaak de eerste stap op weg naar fysiek herstel en geluk. Indien herstel helemaal niet of niet volledig mogelijk is en een verbetering van de thuissituatie moeilijk is, dan wil de Foundation proberen deze kinderen zodanig te vermaken en te plezieren dat ze hun probleemsituatie, ziekte, handicap, stoornis of andere beperking beter kunnen dragen, al is het maar voor even.

Mocht je de pakketten willen bekijken dan staan ze hier:

http://thewoolbag.com/advanced_search_result.php?keywords=woezel+en+pip&x=6&y=8

www.thewoolbag.com

• caatje59

Bedankt voor jullie reactie's

ik weet dat het een bescherm patroon is maar helaas heb ik niet de middelen om dit te kunnen kopen

en graag wil ik ons aankomend kleinkind verrassen met een geboorte lap van Woezel en Pip

en had gehoopt dat er toch misschien iemand is die mij en ons kleinkind er mee kan verrassen

Caatje59

• MarionF

Jammer voor jullie Caatje. Misschien kan je iemand vragen om van een plaatje een borduurpatroon te maken.

• anja

Hallo Caatje,

Al op marktplaats gekeken??

• harlingenelza

Gewoon kopen.

• vlientje20

Ik heb de woezel en pip nu maar besteld via het borduurblad. Ben de paketten hier in België immers nog nooit tegengekomen.

Succes in je zoektocht caatje59.

• mina de jonge

patronen van woezel en pip