Link foto omzetten naar borduurpatroon

• Mieke

Ik ben ook al bezig geweest. Heb de foto via het programma geupload. De thread account, width en color depth alle drie op 24 gezet. De dither colours aangevinkt en de upload preview aangeklikt. Heb nu de foto als preview naast het origineel en uitgeprint. Hoe krijg ik dit patroon op ruitjes en hoe krijg ik de kleurenkey? Kan iemand mij daarbij helpen? Groetjes Mieke

• Lena

Dank voor de melding,ga op een rustig moment uitproberen

fijne paasdagen

groetjes

• Mijna

Ik vraag me af of dit soort patronen je van het zijn voor iemand die geen patroonteken/maak ervaring hebben.

Naar mijn idee krijg je, als je niet oppast dezelfde ellende zoals op de websites van vraag en aanbod

regelmatig aangeboden wordt. Tig kleuren en in principe niet te borduren.

Voor het omzetten van dierbare foto's waar veel tijd in gaat zitten om het geborduurd te krijgen

zou ik toch naar een professioneel iemand op zoek gaan.

Ik heb meerder geborduurde werken van omgezette foto's gezien.

Patronen waren uiteraard niet gratis maar het resultaat had niet beter gekund.

• Natascha

@mieke, gewoon onderop generate PDF kiezen

Natascha

• Natascha

o ja, vergeet niet ‘dithering’ aan te vinken, scheelt giga veel ;)

Natascha

• lumi

Ik ga het toch niet proberen om zelf een foto om te zetten. Ga Petra haar raad volgen, kost wel wat maar dan ben ik zeker van het resultaat en dat al mijn werk niet voor niets gedaan werd.

Gr,

Mireille

• miek

Waar kan ik de pagina vinden die gratis en afbeelding omzet in een borduurtelpatroon ?

mvrgr Mieke