kikker abc foto

  • jantje

    Moi Allemaal, ik heb een tijdje even niet gereageerd op het prikbord maar wel af en toe mee gekeken en gelezen.

    Maar nu weer terug en wil jullie even laten zien hoever ik ben met de kikkerlap.

    Ben nu wel weer lekker bezig met borduren, alleen is het nu erg stil in huis zo zonder Arguss.

    Mooie borduur Zondag voor iedereen. vrg Jantje

  • Dora

    Wat wordt hij mooi Jantje. Je bent al lekker opgeschoten.

    Dat het stil is in huis kan ik begrijpen. Het is al weer een jaar geleden dat we onze poes moesten laten inslapen. Ben er nog steeds niet aan gewend dat ze er niet meer is.

  • hanny(oma van Milan)

    Jantje hij wordt erg mooi!

    Ja dat missen zal altijd wel blijven he?

  • Ester-oma-pi-jo-ti

    Jantje fijn dat je dr weer bent hiero

    en idd het slijt langzaam dat gemis hoor,

    dieren zijn net immers zo na als mensen om je heen geworden

  • ien

    Wordt mooi Jantje.

    Gr, ien

  • harlingenelza

    Mooie lap aan het worden Jantje en ik kan me voorstellen (wij hebben ook een hond gehad) dat je Arguss erg mist.

  • Annabel

    Hallo Jantje,is mooi die kikkers.

    Dat het stil is in huis zonderde hond kan ik me voorstellen.

    Zelf hebben we er geen maar de hond van zoon is zo af toe hier voor een logeer partij en als hij weer weg is heb ik ruimte in overvloed en is het stil.

    Sterkte met het er aan wennen.

    Groet Annabel

  • lisa70

    Super Jantje

    Wat is ie leuk!!!!

  • oma wies

    Jantje ten eertse je borduur werk is heel mooi.

    Ten tweede de hond weg dat doet heel erg pijn,ik weet er alles van.2 in anderhalf jaar in kunnen laten slapen.nee ik begin er niet meer aan.Succes .liefs wies

  • Len

    Ooooo die wordt leuk zeg en ik kan me goed voorstellen dat je Arguss mist, sterkte hoor !!