Gezocht: kruissteek borduurpatroon Nijntje

• Anjo L.

Goedenavond,

Zelf borduur ik heel weinig, maar nu wil ik graag de hulp inroepen van de ervaren borduurders-sters!

Onze jongste dochter is zwanger en hoopt over een paar weken haar eerste kindje te mogen krijgen.

Zelf heb ik al verschillende projectjes voor haar gemaakt; en het volgende is een “schouderslab”

Onze oudste dochter kwam op het idee om daar een randje met nijntjes op te maken.

Zij wil daar kant-en-klaar borduurband voor gebruiken en dat is max. 30 kruisjes hoog.

Nu heb ik wel een Nijntje kruissteek alfabet, maar daar staan meteen ook andere dingen bij op.

Ook is dit eigenlijk te groot.

We zoeken een afbeelding van nijntje alleen, dus zonder schommeltje o.i.d.

Is er iemand die hier een kruissteek borduurpatroon van heeft ( voor max. 30 steekjes hoog ) en het niet meer gebruikt?

Graag zou ik het willen overnemen als het kan.

Graag jullie reacties!

Fijne avond gewenst en vriendelijke groeten,

Anjo L.

• ?miriam?

hoi bij jessica tromp staan kleine patroontjes even naar beneden scrollen

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.jessica-tromp.nl/children_kids_patterns_kinder_patronen/nijntje%2520miffy%2520110%252021x28.GIF&imgrefurl=http://www.jessica-tromp.nl/nijntje_miffy_miffa_.htm&usg=__E0fpH1cazqD3_ZSjNCxVxF2LGNo=&h=469&w=450&sz=12&hl=nl&start=36&sig2=NSbpoVHSvrOpcqUgf7lCDA&um=1&itbs=1&tbnid=7yaIGLNdPxzqfM:&tbnh=128&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dnijntje%2Bkruissteek%26ndsp%3D20%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1&ei=J5J6S6f_H5jg-QaBntSODw

• lieny

Aan de ruitjes te zien zijn het patroontjes om op breiwerk te mazen.

Als je ze borduurt vallen ze te smal uit!

groetjes,Lieny.

• harriette

ik heb je een mail gestuurd

Harriette

• Anjo L.

Goedenavond,

Hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn berichtje!

Ik ben er heel blij mee, en Miriam: ik heb op de site gekeken die je erbij gezet hebt: wat zijn ze toch leuk!!

Die heb ik meteen bij mijn favorieten gezet!

Niet om ze zelf te gebruiken bij het breien, :) maar wel om te bewaren: ze kunnen ook heel goed gebruikt worden om te borduren en dat is misschien weer iets voor onze oudste dochter.

Maar om ze te gebruiken voor de borduurstrook waarvoor ik de patroontjes zoek, zijn ze net een beetje (veel) te groot.

Wij kunnen weer verder met ons gefrobel: top!

Fijne avond gewenst en vriendelijke groeten,

Anjo L.

• annh

Hallo dames,

Ook ik ben heel erg op zoek naar leuke sites voor borduurpatronen van nijntje,

Ik wil ze namelijk borduren voor mijn pasgeboren dochtertje!

Kan iemand mij helpen???

Groetjes Anneke

• oma1962

Hallo, ik word dit jaar 2x Oma en ik wil voor mijn a.s. kleinkinderen graag wat dingetjes borduren zoals een slabbetje en een badcape e.d en nou zoek ik daarvoor kleine patroontje ( niet te hoog) moet in aida rand passen) van woezel en pip en nijntje

• Marian

Goedemorgen,

Ik ben ook op zoek naar patroontjes van Nijntje niet groter dan 30 / 35 kruisjes hoog.

Heeft iemand dat?

Bedankt!