beroemde (kerk-)torens in Nederland

  • Claudia

    Anonymous

    Voor een goede kennis ben ik op zoek naar patronen van (kerk-)torens in Nederland. Zelf heb ik de Stevenskerk in Nijmegen, maar er moeten er veel meer zijn. Hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Mieke

    Ik heb voor u de grote kerk van Breda.

    Ik ben zelf op zoek naar het patroon van de Stevens toren in Nijmegen. Hopelijk kunnen we elkaar helpen.

    U mag mij mailen claudiavdmeij@hotmail.com

  • Leo

    Ik heb een megapartij borduurpatronen van Nederlandse torens zoal die in de jaren 80 uitgebracht zijn door Scheepjeswol. Mijn zus (Truus Kamps) was de ontwerpster (is inmiddels overleden) en na het failissement van Scheepjeswol ben ik met circa 5000 patronen blijven zitten en die liggen nog steeds bij mj op zolder.

    Het liefst zou ik de hele partij ineens er uit willen doen (Ze liggen in de weg). Wie heeft belangstellling ? Het auteursrecht ligt bij mij.

    Wel ophalen in Zaltbommel. Niet helemaal gratis, maar daar komen we wel uit.

  • Leo

    Graag per e-mail reageren, l.stehmann@chello.nl

  • Nieki

    Leo

    Ik heb een megapartij borduurpatronen van Nederlandse torens zoal die in de jaren 80 uitgebracht zijn door Scheepjeswol. Mijn zus (Truus Kamps) was de ontwerpster (is inmiddels overleden) en na het failissement van Scheepjeswol ben ik met circa 5000 patronen blijven zitten en die liggen nog steeds bij mj op zolder.

    Het liefst zou ik de hele partij ineens er uit willen doen (Ze liggen in de weg). Wie heeft belangstellling ? Het auteursrecht ligt bij mij.

    Wel ophalen in Zaltbommel. Niet helemaal gratis, maar daar komen we wel uit.

    Waarom niet op Marktplaats zetten?