Efteling borduurpakket gekocht

  • Joke

    Heel veel plezier ermee

  • MarionF

    Martine, dat wordt echt heel moeilijk om er vanaf te blijven. Het is wel een stimulans om snel je andere werken af te maken.

    Heel veel plezier er mee.

  • Ester-oma-pi-jo-ti

    ik borduur deze ook, en werkt echt verslavend, ben bijna op de helft…

  • Maggie

    Martine

    knap hoor om hem weg te stoppen ik had hem allang van zijn plekkie gehaald al was het maar

    om vast de kleurtjes in het karton te doen met de tekentjes erbij maar goed jij bent gelukkig mij niet

    Ik heb hem al een paar jaartjes geleden gemaakt en vind hem nog steeds heeeeeeeeeeeel moooooooooi

    succes met de dingentjes die je eerst af gaat maken en heel veel succes met het laten liggen van de efteling

    Hier (Eindhoven) ligt overigens helemaal geen sneeuw

  • Nel B

    Hoi, Hier in het Hulsterse ook nog geen sneeuw. En Martine, doe je oren eens goed open. Ik hoor nl. dat borduurpakket roepen tot hier: “haal mij uit de kast en borduur mij, haal mij uit de kast en borduur mij!!!!!!” :D:D

    En dan nu even serieus: ik vind het ook knap dat je het zomaar kunt wegleggen en eerst de rest afmaken. Mijn ventje heeft mijn borduurpatronen die ik mee heb gebracht uit Australië ergens weggelegd. Ik moet eerst afmaken waar ik mee bezig ben. Anders borduur ik aan alles een paar steekjes en het komt in geen eeuwigheid af.

  • lumi

    Hoi Martine,

    Allé het Efteling pakket zal niet voor direct worden:-)

    Succes,

    Mireille

  • Erika

    Anonymous

    Ik heb die van Thea Gouverneur n° 2042 gekocht. Het is een overzicht van die dingen die je in de Efteling kunt gaan bewonderen. Kasteel van doornroosje, de fakir, langnek, holle bolle gijs enz. Het is 61 x 70 cm groot en wordt geborduurd op linnen. Prijs: 64 €

    Nu heb ik het voor de eerste maal weer uit zijn schuilplaatsje moeten halen. Snel terug wegstoppen. Je weet maar nooit dat mijn vingertjes heel fel beginnen te kriebelen. Groetjes Martine

    Goedendag Martine 

    Ik heb borduurwerk van 2042 al aantal jaren. Echt super mooi. Helaas is mijn kleuren kaart niet In takt meer. Ik ben opzoek naar de kleuren kaart. Als u de kleuren kaart nog heeft, zou ik die graag van u over willen nemen.

    gr E.prijs