Efteling borduurpakket gekocht

  • Martine

    Wij zijn gisteren naar Winter Efteling geweest. Het was prachtig. Het had de hele dag gesneeuwd. Dus meer winters kon het echt niet zijn. We hebben genoten van gluhwein, kipsaté, broodje beenham, chocomelk en nog wat andere colorierijke dingen. Enkele attractie waren gesloten, maar we hebben er echt van genoten. In de oude marskramer heb ik het “Efteling” borduurpakket gekocht. Ik kon echt niet aan de verleiding weerstaan. Had hem al zo graag willen maken. Had hier wel het patroon liggen, maar wou het originele in handen hebben. Ik heb het pakket goed weggestopt, anders is de verleiding veel te groot om hieraan te beginnen. Eerst verderwerken aan mijn NHA en mijn Escher, dan de enkele UFO's afwerken, en daarna staat er ook nog een HAED en 4 “kerstgetinte” borduurwerken op het programma. Groetjes uit Averbode. Martine

  • femke

    leuk Martine..

    en wat zal het kriebelen zeg om er aan te beginnen…..

    suc6 met eerst de andere dingen afmaken hoor!!

    groetjes

  • Uffeltje

    je hebt het nog druk

    veel plezier er mee

  • Ester-oma-pi-jo-ti

    kriebel de kriebel maar hij is leukkkkkk dalik..als het andere is weggewerkt…

  • ?miriam?

    wat leuk martine ben benieuwd hoe lang je het volhoud om hem in de kast te laten liggen. ;)

  • lieny

    :D:D:D:D

  • boystwins

    leuk welke van de efteling heb je gekocht dan?

  • Ria uit Almere

    Hij is zooo mooi knap hoor dat je hem hebt weggestopt.

    Wat leuk dat je een “echte” winterefteling had, was het niet moeilijk met naar huis rijden, hier in Almere ligt een flink pak. Wij zijn zaterdag naar Hairspray geweest en het was behoorlijk lastig om s'avonds terug te rijden en dan zaten wij in Almere zelf.

  • Martine

    Ik heb die van Thea Gouverneur n° 2042 gekocht. Het is een overzicht van die dingen die je in de Efteling kunt gaan bewonderen. Kasteel van doornroosje, de fakir, langnek, holle bolle gijs enz. Het is 61 x 70 cm groot en wordt geborduurd op linnen. Prijs: 64 €

    Nu heb ik het voor de eerste maal weer uit zijn schuilplaatsje moeten halen. Snel terug wegstoppen. Je weet maar nooit dat mijn vingertjes heel fel beginnen te kriebelen. Groetjes Martine

  • Martine

    Neen. Eens over de Nederlands grens richting België was er geen sneeuw te bespeuren. En hoe was Hairspray? Mooie musical? Robin onze zoon, is een echte muscialfan. Hij verzorgt de foto's van de website www.musicalsite.be . Dit van de premières in Nederland en België. Hij doet dit samen met nog een 3 tal personen. Dus musicals zijn hem niet vreemd.

    Groetjes uit Averbode. Martine