station Amersfoort vraagje (OT)

• anita b

Wie is bekend op het station van Amersfoort en kan mij helpen met het volgende?

Als ik wil overstappen van de trein op spoor 7 naar de trein op spoor 6, lukt dat binnen 3 minuten?

Volgens mij gaat het alleen lukken als de perrons tegenover elkaar liggen, maar ik weet niet hoe de perrons verdeeld zijn op Amersfoort.

Groetjes

• Mijna

Anita,

Heb je de reisplanner van NS gebruikt?

Zo ja zal dit moeten gaan lukken en zouden de treinen (niet beter te weten) op elkaar moeten wachten.

Je zult wel trap af en trap op moeten (verwacht ik).

• MarionF

Anita Spoor 7 en Spoor 6 liggen tegenover elkaar dus je hoeft alleen het perron maar over te steken.

Er gaan wel 4 treinen per uur naar Utrecht vanuit Amersfoort.

Je hebt de Stoptrein van 14 over het heel en 44 over het heel, je bent dan in 15 minuten op Centraal van Utrecht

Dan heb je nog 2 Intercity's dus je bent eigenlijk zo in Utrecht.

• anita b

Bedankt, dan waag ik het er maar op zaterdag.

Als ik in Amersfoort overstap kan ik een uur later van huis weg en hoef ik niet 45 minuten op het station in Groningen te wachten.

Marion, ik kom dan aan om 10.10 uur.

Zou je mij prive je 06 nummer willen mailen? Dan kan ik het laten weten als er onderweg vertraging is of als ik een trein mis.

Groetjes

• Mijna

Eindhoven-Roermond stap je idem over.

In principe moeten treinen op elkaar wachten.

Als je vertraging oploopt (ik zie me nog naar Joze gaan), ben je weg.

Dan is er geen andere oplossing als op de volgende trein wachten.

• Joze

Anita, dan kom je bij ons in de trein, wij komen met 4 meisjes op leeftijd. Zal naar je uitkijken, ik zit in ieder geval te borduren in de trein. hahaha,

• MarionF

Anita je hebt een privebericht

• Mijna

Ik had geen borduurwerk bij me toen ik naar jou kwam.

Weet je nog? Eerst goederentreinen voor onze trein die niet harder mochten rijden.

Vervolgens werd iemand aan de politie overgedragen.

Nee hoor, ik heb mijn borduurwerk toen niet gemist.

Eens verplicht stil zitten, echt uitrusten kan voor mij geen kwaad.

• anita b

Leuk, ik zal goed opletten of ik iemand zie borduren in de trein.

tot zaterdag

• Mijna

Anita,

Het is wel iets voor Joze om met haar hoofd tussen de openstaande deuren het perron op te kijken.

Dan kom je gelijk in de goede coupé.

Niet vergeten om in Utrecht uit te stappen. Als je eenmaal met Joze en haar meisjes aan de praat gaat

vliegt de tijd voorbij…………….