Maria van Scharrenburg

• kuijpertje75

Ik ben het patroon day van Maria van Scharrenberg aan het borduren.

Laatst ben ik heel goed geholpen omdat ik een draad tekort kom en ze geen dmc nummers naast de symbolen hebben staan.

Helaas kom ik weer een draadje tekort dus bij deze weer een vraag:

Weet iemand welk dmc nummer het nummer 69 is van het patroon, het symbool is een soort eierwekkertje.

Gr. Irene(:P)

• Annelies van D

Hoi Irene,

Toevallig ben ik ook met dat werk bezig en nr.69 op de garenkaart is 744 =lichtgeel.

Groetjes Annelies.

• kuijpertje75

Thanx ben je al ver met de lap?

Ik ben nog niet heel ver. Ik ga steeds de fout in.

Ben zo kippig als wat en gebruik dubbele garen waar ik enkel moet gebruiken en zelfs gebruik ik verkeerde garen bij het verkeerde symbool.

Voor mij dus alleen nog maar ellende met uithalen, opnieuw garen kopen etc.

Groetjes Irene en bedankt voor de moeite, zal vast nog wel een keer in de lucht komen voor een kleurnummertje ben ik bang!!:D

• Annelies van D

Hoi Irene,

Ik ben ook nog niet ver,ben er een paar jaar geleden al aan begonnen en kort geleden weer tevoorschijn gehaald.

Het is inderdaad lastig soms omdat je best wat symbolen met 1 draadje moet doen.

En je vraagt maar hoor ,ik heb overal de nummers bijgeschreven:D

Groetjes Annelies.

• lindsey oosterlinck

goededag ik ben ook met dit handwerk bezig ik had het bijna af maar ik ga opnieuw beginnen met grotere kruisjes daarom vraag ik jou zou jij je patroon kunnen doormailen of kopieren en opsturen op mijn kosten ik heb het mijn met streepjes doorkruisd wat ik al gedaan had met balpen en zie het nu nimeer je zou mij daar neig mee helpen vriendelijke groeten

• lindsey oosterlinck

goededag dit figuurtje is een eitjes dit is nummer 616 dmc maar kheb vraagje zou jij je patroon willen doormailen of kopieren en opsturen op mijn kosten he ik zou graag opnieuw beginnen met grotere kruisjes maar ik heb mijn patroon met streepjes in balpen gedaan wat ik al gedaan heb en kan het nu niet meer zien vriendelijke groeten