Voor Blossem - Efteling

• Mijna

Marion,

Ik heb 7 volle kaarten bij TNT voor je afgegeven.

Met geluk worden ze morgen bij je bezorgd.

Met dank aan Roelina en klanten bij de kassa voor me in de rij is dit gelukt.

Groetjes,

Mijna

• Blossem

Zo mijna dat is niet misselijk

…daar zijn wij natuurlijk heeeeeel blij mee
    ….Alvast nogmaals hartelijk bedankt! en roelina en de klanten bij de kassa :D:D:D
  • Mijna

Er stond vanmiddag iemand voor me, zij had 20 zegels tegoed. Zij twijfelde of zij ze wel aan zou nemen. Zij nam ze toch aan met de woorden: Weggooien kan ik ze altijd nog……….. De één vraagt aan de volgende klant of die ze misschien wil hebben. Ik ben niet verlegen - als iemand ze weigert en mij niets vraagt vraag ik netjes of ik ze misschien mag hebben………….

• Blossem

ik heb dat ooit 1x gedaan aan de dame voor mij maar ik wordt dan altijd vuurrood en schaam me rot…

…ik kreeg ze wel maar ik blijk toch niet zo brutaal te zijn als lijkt
    … ik heb hier ook om zegeltjes gevraagd maar dan kan niemand mij zien en dat scheelt enorrrrrrm, althans voor mij wel
    …mijn schoonouders komen hier vaak, ietsjes Te vaak, en ik vertelde dat ik graag die zegeltjes wilde vragen, hij zei; gewoon Doen brutalen hebben de halve wereld….ach ja…maar we zijn wel mooi geholpen zo
  • Mijna

Blossem, ik vraag het heel netjes en kijk cassiere en klant aan. Zou ik misschien uw zegels mogen hebben? Nee heb je en ja kun je krijgen denk ik dan.

• Femke

hihi… doe ik ook altijd, maar ik ben ook wel s de klant die de zegeltjes weggeeft… ligt een welke actie het is :-) of ik vraag aan mensen die net binnenkomen of ze ze willen hebben…

groetjes Femke

• aussy

Blossempje, geniet ervan!!

Groetjes Janneke

• Blossem

dank je aussy! dat zal wel helemaal goedkomen

eerst nog naar de beekse bergen op 7 mei, vakantie kids, en dan een dagje plannen voor de efteling…gelukkig gaat het een stukje beter met mijn dochter dus ook met ons, en hopelijk gaat ze beide dagen ook mee…..
  • Marion F

Naamgenoot, geniet er lekker van. Heerlijk op vakantie met de kids.

Gr. MarionF

• Mijna

Idd, ik neem altijd alles aan maar geef zegels ook met gemak door.