Cavia uit 1978-1982

• Cath2

Vanavond in het handwerkcafe was een vraag van een dame die een UFO heeft liggen waar haar dochter aan begonnen is.

Helaas het patroon kwijt en dat stond in de Handwerken van zo omstreeks 1978 - 1982.

Het gaat om een patroon van een cavia in 3 kleuren…. als de cavia af is moet hij omstreeks 20 cm breed zijn (????)

Wie o wie…kan hier helpen???

• dogstitch

Bedoel je deze

http://prikblog.punt.nl/index.php?r=1&id=283051&tbl_archief=0#283051

even kopieren en plakken.

Maar er heeft ook nog een cavia alleen (ik bedoel 1 cavia) gestaan in magriet denk ik uit die jaren, mischien is dat hem. Ik zou een moeten kijken want misschien heb ik die wel. Maar dan moet je geduld hebben tot het weekend. Anders is iemand anders hier er misschien wel vlugger bij. Er is al een een prik over geweest meen ik. Dus misschien levert “cavia” zoeken in prikarchief ook wel wat op. Gerry

• dogstitch

Volgens mij was het een ontwerp van Remy Ludolphy. Gerry

• Dora

Als ik vandaag nog een momentje tijd heb wil ik wel even zoeken, maar we gaan morgen voor een lang weekend naar Parijs. Uitgebreid zoeken zal er, denk ik, niet inzitten. Dora

• dogstitch

Ik heb wat gevonden stuurje een mail gerry

• dogstitch

Cath, stuur mij even een mail want je hebt geen e-mail hier staan dus ik kan je niet mailen. Ik heb het patroon gevonden denk ik. Gerry

• Cath2

Goedemorgen dames

dat is snel…

of het die eerste is kan ik niet zeggen..het is iemand van de handwerkcafe die het zoekt..zij heeft de stof liggen met het begin maar het patroon is weg..

Gerry adres is onderweg…

• Marion F

Dora, geniet van je weekendje Parijs. Ik wens je heel erg veel plezier.

Goede reis en de groetjes van MarionF

• Cath2

Zal vast heel mooi voorjaar zijn in Parijs…veel plezier..

• Cath2

oeps te snel

April in Paris.. liedje van Vernin Duke uit de jaren 30…

en later een film van Doris Day…