Kent iemand dit uilenpatroon?

• Mirjam5787

Op mp staat deze advertentie 235179064. Heeft iemand enig idee van wie dit patroon afkomstig is? Het lijkt me een jaren zeventig patroon maar ik kan het helemaal mis hebben!

Mirjam

• dogstitch

Ik heb net even gekeken, maar ik ken hem niet. Het lijkt mij ook wel een 60 er of 70er jaren patroon. Gerry

• Natascha

is jaren 70 inderdaad, maar ik weet echt niet van wie hij is.

Natascha

• chanita

Er is toch een serie geweest van henriëtte Beukers met diverse technieken, komt het daar niet uit?

• Lieny

Mirjam,ik heb voor je gekeken in mijn oudere handwerkboeken,maar heb dit patroon helaas niet.

Heb je al contact gehad met verkoper,om te informeren?

Hopelijk reageert hier nog iemand die je wel kan helpen.

Heel veel succes,Lieny

• Mijna

Mirjam,

Dit patroon doet me denken aan oudere patronen van: www.haandarbejdetsfremme.dk

Chanita zou gelijk kunnen hebben, het zou in het Grote Kruissteekboek van Gerda Bengtsson e.a. kunnen staan. Boek kwam denk ik tot stand met hulp van Henriette Beukers. Het is een boek uit de Ariadne bibliotheek serie.

T.z.t. wil ik dit boek voor je doorbladeren als niemand anders dit boek in huis heeft.

Groetjes,

Mijna

• Dassen

Ik heb even snel gekeken maar helaas staat er niet in.

Groetjes, Joke

• Mirjam5787

Da's jammer. Ik heb inmiddels zitten snuffelen op internet mbv de namen van Mijna maar helaas niets gevonden. Ik ga nu inderdaad de verkoper mailen. Reden waarom ik dat nog niet had gedaan is omdat ik wel vaker verkopers heb gemaild en je praktisch nooit een reactie krijgt.

Bedankt voor jullie moeite!

Mirjam

• Mijna

Mirjam,

Roelina gaat op vakantie als ik net weg ben en komt ergens in juni eventjes thuis.

Zij heeft een oudere catalogus van de Fremme in huis.

Als je via MP geen reactie krijgt: Waarom mail je dan de Fremme niet en vraag je of dit een patroon van hun is geweest?

De ontwerpsters van de Fremme hebben zo ontzettend veel ontwerpen op hun naam staan.

Eventueel zou je ook hier nog vragen kunnen stellen:

www.scandinavianstitches.com

Hier moet je gelijk eens eventjes naar de prijzen kijken van de boeken en de oude agenda's………….

Groetjes,

Mijna

• Mirjam5787

Had die laatste link maar niet doorgegeven….. Zie net 4 prachtige patronen!

www.scandinavianstitches.com/30-6792.htm