kijk er wel eens......

• gea

word er veel gebruik gemaakt van de Markt rechts hier ? of gaan jullie ook meestal naar marktplaats?

• Janni

Nu je het zegt….het was mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen hi hi !!!. Zal de oude dag wel zijn :-)

Op marktplaats kijk ik wel maar ik koop er weinig, soms iets van de afdeling kaarten maken.

groetjes van Janni

• dogstitch

Nou ik kijk er wel op hiernaast , maar ik vind het wat lastiger werken als marktplaats. Ik heb wel eens wat gekocht van hiernaast. de ene keer was dat goed de andere keer niet. Dus het moet ook de uitval maar weer goedmaken zoals overal. gerry

• Mitchy

Ik kijk er nooit op en op Markplaats helemaal niet. Ik heb de gave om tegen aparte dingen aan te lopen op snuffelmarkten.

Mitchy

• Nel B

Om heel eerlijk te zijn, ik wist niet eens dat het er was. Dus heb er ook nog nooit op gekeken. Zal ik toch maar eens gaan doen.

Nel

• Yrene

ik kijk wel, maar als je eens bied hoor je er niets van Of is het artikel er ineens af. Laat het dan weten of het vekocht is.

• mirtje

ik kijk wel maar kopen heb ik nog nooit gedaan op de markt aan de zijkant.

marktplaats kom ik ook regelmatig koop ik eigenlijk ook nooit zoveel alleen mijn borduurgaren en stof..

gr miriam

• Leonie

Ik kijk weleens en ik heb er wat verkocht. Ik vind het prettig werken als marktplaats, waar toch nog veel ‘zooi’ tussenstaat.

>

>

• Marion F

Ik kijk alleen het prikbord en dat vind ik meer dan zat.

Soms heb ik daar mijn handen al vol aan hihihihihi.

Gr. MarionF

• Cath2

Kijk wel….maar heb genoeg in de kast.

Dat betekent dat ik nooit koop..