Zullen we het leuk houden?

• mirtje

sluit me hier bij aan denk ook dat het probleem vaak is dat men elkaar berichtjes niet altijd worden gelezen.

dus er word bv door de eerste persoon wat gezegt of gevraagt daar word antwoord op gegeven de volgende die komt kijkt niet eerst naar het antwoord wat al gegeven is maar geeft gelijk daarop haar advies ja dan kunnen er mischien wel eens misverstanden ontstaan tenminste zo ervaar ik het soms als ik hier lees zeg niet dat dit in alle gevallen is hoor laten we daar geen misverstanden over krijgen :)

gr miriam

• Martine

Oeps te snel.

Internet is heel direct. Eenmaal het er staat, kun je ook niet meer verbeteren. Wanneer je iets van persoon tot persoon meedeelt, dan kan er nog wel eens gediscussieerd worden. Dan kan men zijn woorden bijsturen indien ze verkeerd worden begrepen. Maar ook ik hoop dat Hanny zo snel mogelijk terugkomt. Ook al weet ik niet de juiste oorzaak, probeer misschien eens persoonlijk met die persoon of personen contact op te nemen. Hopelijk klaart dan alles wat beter op.

Hanny, we zullen ze allemaal missen. Maar ik denk, hoop, dat ze op haar beslissing terugkomt. Groetjes Martine

• Yrene

Ik ben het helemaal eens met Astrid, laten we het leuk en gezellig houden zonder lelijk te doen. Er zijn al genoeg vervelend edingen in de wereld. En we zijn toch allemaal fijn met onze hobby bezig.

• Natascha

mee eens, iedereen moet hier zich gewoon prettig kunnen voelen. beetje respect voor elkaar.

Natascha

• Hinke

daar ben ik het ook mee ens

hinke

• lina

Ik sluit me helemaal bij het bovenstaande aan, ieder in z'n waarde laten is een groot ding en maakt het leven voor iedereen iets aangenamer zou ik denken.

Groetjes Lina.

• jantje

Moi allemaal, ik zou zeggen leven en laten leven. We moeten het hier gezellig houden met elkaar ellende en oorlog is er al genoeg op deze wereld. En daar kunnen we meestal niets tegen doen. Dus laten we elkaar hier met respect, liefde, en humor behandelen. vrg Jantje