IK STOP ERMEE !!!!!!!

• Hanny Oma van Milan

Hallo meiden,

Ik stop ermee, met het prikken hier.

De sfeer is hier voor mij niet meer wat het geweest is, heeft iemand mijn “hulp” noidig weten jullie me wel te vinden.

Elke keer als ik een advies probeer te geven wordt het overtroffen ik heb er geen zin meer in.

Want ook doe mijn best om jullie te helpen.

Het WAS gezellig maar nu heb ik mijn buik er van vol(Jammer)

Veel borduurplezier alllemaal en maak het goed

Hanny Oma van Milan

• evelien

hanny, hier schrik ik van.

vind jouw prikken altijd leuk!!!!!!

ik respecteer je keuze hoor, maar ik vind het jammer.

alle liefs.

• ien

Wat is dat jammer Hanny. Hoe moet dat nu want wij kunnen je niet missen hier op het prikbord. Jij die altijd voor iederéén klaar staat . Ik hoop dat je je bedenkt.

Lieve groetjes van ien.

• gea

heb ik iets gemist????

• Uffeltje

Ik vind het ook jammer

je gaf toch altijd fijn advies

Uffeltje

• Marion F

Hanny ook schrik hier van maar ik kan het wel begrijpen.

Als je je gaat ergeren is het geen ontspanning meer en dat moet het toch eigenlijk zijn.

Hanny ik wil je heel erg bedanken voor al je lieve berichtjes die je stuurde als antwoordt op mijn berichten. Ik zal je missen.

Ik hoop dat je nog heel erg lang mag borduren in goede gezondheid.

Heel veel groetjes van MarionF

• lotca

hanny ik vindt het ontzettend jammer dat je stopt maar misschien bedenk jij je nog wel( ik hoop dat heel erg) maar zoniet dan wens ik je nog veel borduurplezier toe.

groeten lotca

• ria uit almere

Hanny

Ik zal je missen, jammer dat je er mee stopt.

Ik hoop dat je wel blijft lezen en misschien kom je nog eens terug

groetjes Ria

• Martine

Hanny, Ik hoop toch dat je de berichten nog leest. Reageren en advies geven gaat ook via andere wegen dan dit prikbord. We zullen je hier echt missen. Het is niet fijn als je je hier slecht voelt. Misschien kom je er wel overheen en is dit een “directe” reactie. Hou je taai, nog veel borduur plezier, een goede gezondheid en tot ….

Martine

• Dora

O Hanny wat verschrikkelijk jammer. Ik vind jouw prikken altijd zo gezellig, maar ik snap je wel en kan je niet helemaal ongelijk geven. Maar ik zou wel heel erg graag (misschien ben ik wel een beetje egoistisch) de beren van de Afghan willen zien als je die klaar hebt. Hoop dat je nog lange tijd fijn kunt borduren. Groeten Dora