OT Ben verhuisd!!!!!!!!

• Ann-Margret

Gefeliciteerd Linda met je nieuwe huisje geniet er lekker van

raalte is een mooie omgeving.

Groetjes Ann-Margret

• twinsmama

heel veel plezier in je nieuwe huis.!

Trientje

• Joze

Welkom in Overijssel en veel plezier toegewenst in je nieuwe huis.

Groetjes Joze

• Janke

Linda Gefeliciteerd Groetjes

• Linda5

Dank jullie allemaal, voor de reacties, we (ben gaan samenwonen) genieten zeker van ons geluk, en de omgeving is inderdaad heel mooi, maar waar ik het meest van geniet is de stilte en de natuur, vooral nu het allemaal uitloopt, per dag verandert het groen van de bosrand, de reëen die je bijna elke avond door het land ziet komen.

Borduren ben ik nog niet aan toe gekomen maar dat komt weer wel, mijn handen zijn erg stijf, dus moet maar even rustig aan doen.

Heb wel idee om de dames hier uit de buurt eens met zijn allen te ontmoeten, lijkt me leuk.

Groetjes Linda5

• ria uit almere

Heel veel geluk in je nieuwe huis

groetjes Ria

• Mijna

Hoi Linda,

Fijn dat je over bent. Ik kan me voorstellen dat je geniet in je nieuwe omgeving.

Troep……….. weet wat.

Ik ben aan het ruimen als of ik ga verhuizen, iemand kan ook teveel hebben of jarenlang onzin bewaren.

Ik rust vanaf a.s. vrijdag wel uit en kom in een schoon en opgeruimd huis terug.

Ik zou het erg leuk vinden je te ontmoeten.

Zou je 17 mei geen vrije dag mogen en misschien met Birgit mee kunnen rijden naar de borduurdag bij Joze?

Groetjes,

Mijna

• Marja

Veel geluk in je nieuwe huis!!

• willemijn

Hoi Linda,

Een heel goede tijd samen toegewenst en dat je maar snel mag wennen in je nieuwe woning! Maak tijd om te genieten!

Groetjes

Willemijn

• Annelies van D

Heel veel geluk in je nieuwe (t)huis!

Groetjes Annelies.