Blossem,
Ik rij zo eventjes naar AH en vang waarschijnlijk weer een zegel.
Gaan jullie maar lekker naar de Efteling…………
Ik vind het wel leuk, eens in de zoveel jaar en als het eventjes kan nog gratis naar binnen ook.
Laatste keer dat ik ben geweest is denk ik 5 jaar geleden. Ik ging 2x in korte tijd.
Ik had 4 kaartjes gewonnen met een prijspuzzel (ik moest wel met mijn gezicht op de voorpagina van een huis-aan-huis-blad). Ik ging samen met mijn dochter en kort daarop met dochter en man. Zijn kaartje hadden we toen met veel korting of misschien wel vooor niets via Airmiles.
Ik vind het park prachtig opgezet, leuk om te wandelen. Het dorp van Anton Pieck, Langnek, Holle Bolle Gijs en Droomvlucht hebben mijn voorkeur.
Geef mij maar een patroon, een lapje stof en wat garen.
V.w.b. de dierentuinen en verschillende andere parken: Ik ben blij dat ik er niet meer naar toe hoef (mijn dochter wil niet meer, mijn man kan alleennaar een dierentuin oid - hij gaat liever vissen). Enkel Burgers Zoo staat nog een keer op mijn verlanglijstje. Geld voor entree kregen wij toen wij 12,5 jaar getrouwd waren, het is er nog steeds niet van gekomen.
De één doet liever dit en de ander liever dat. Achteraf verdronk ik net niet in de voetbalplaatjes waar we ook niets mee deden, ook die zijn goed terecht gekomen.
Bij AH hoef je trouwens niet duur uit te zijn. Huismerk kopen en zorgen dat 1 van je kids er een bijbaantje heeft……….AH is voor mij ook het dichtste bij.
Groetjes,
Mijna