OT: AH Efteling korting

• Ann-Margret

He Ria

tja als je ze toch weg wil geven dan zou ik ze graag willen hebben.

Wij zijn met 3e ikke manlief en zoonlief maar als ik er al eentje krijg van

mijna dat hoef ik ze niet alle 3 mits je me er 3 wil geven pffffffffffffffffffffffff

wat ben ik toch langdradig vandaag en dat terwijl het zulk lekker weer is.

nou ik hoor het wel

groetjes en geniet van het zonnige weer

AM (of terwijl Ann-Margret)

• Mijna

Gezien de grootte van het gezin van Blossem stuur ik haar alles toe.

Zij was tenslotte de eerste die reageerde.

Ik krijg er na donderdag geen zegels meer bij.

Blossem mag verder delen als zij teveel aan een kleine 5 kaarten zou hebben.

Ik verwacht eerder dat zij dan misschien nog wel een paar zegels kan gebruiken?

• Mirjam5787

Ik heb zelf nog 6 zegels nodig. Alles wat daarna overblijft kan naar iemand anders toe. Dus laat maar horen.

Mirjam

• Blossem

nou voel ik mij ietwat schuldig…maar goed ik kan ze zeker goed gebruiken mijna, mijn schoonmoeder kan misschien voor 1 hele kaart zorgen, maar die doen maar 1x in de week voor 10,= euro ongev. aan boodschappen bij AH….ach ja …wel lief….

• Cathérine

hoi Ria

ik zou heeeel graag 2 kaartjes erbij willen hebben

hoor het nog van je…..

groet Cathérine

• MartineD

Wij doen ook altijd boodschappen bij ah, dus hebben vast ook nog wel wat zegels over straks. Ik laat binnenkort wel meer weten hierover.

• Mijna

Blossem,

Ik rij zo eventjes naar AH en vang waarschijnlijk weer een zegel.

Gaan jullie maar lekker naar de Efteling…………

Ik vind het wel leuk, eens in de zoveel jaar en als het eventjes kan nog gratis naar binnen ook.

Laatste keer dat ik ben geweest is denk ik 5 jaar geleden. Ik ging 2x in korte tijd.

Ik had 4 kaartjes gewonnen met een prijspuzzel (ik moest wel met mijn gezicht op de voorpagina van een huis-aan-huis-blad). Ik ging samen met mijn dochter en kort daarop met dochter en man. Zijn kaartje hadden we toen met veel korting of misschien wel vooor niets via Airmiles.

Ik vind het park prachtig opgezet, leuk om te wandelen. Het dorp van Anton Pieck, Langnek, Holle Bolle Gijs en Droomvlucht hebben mijn voorkeur.

Geef mij maar een patroon, een lapje stof en wat garen.

V.w.b. de dierentuinen en verschillende andere parken: Ik ben blij dat ik er niet meer naar toe hoef (mijn dochter wil niet meer, mijn man kan alleennaar een dierentuin oid - hij gaat liever vissen). Enkel Burgers Zoo staat nog een keer op mijn verlanglijstje. Geld voor entree kregen wij toen wij 12,5 jaar getrouwd waren, het is er nog steeds niet van gekomen.

De één doet liever dit en de ander liever dat. Achteraf verdronk ik net niet in de voetbalplaatjes waar we ook niets mee deden, ook die zijn goed terecht gekomen.

Bij AH hoef je trouwens niet duur uit te zijn. Huismerk kopen en zorgen dat 1 van je kids er een bijbaantje heeft……….AH is voor mij ook het dichtste bij.

Groetjes,

Mijna

• Blossem

een lapje stof en garen heb ik wel maar ik heb geen vaste patronen mijna…of het wordt een kopie….want Wat ik aan patronen heb heb ik al gemaakt of is al door mijn schoonmoeder gemaakt….nou ja ik kijk wel.. De kids willen zo graag naar Walibi maar dan sta ik overal beneden te wachten en doodsangsten uit te staan; niets voor mij…dan maar liever naar iets anders, maar het zal er Toch een keer van moeten komen ben ik bang voor….

• Mijna

Blossem,

Ik wil niets voor de kaarten hebben.

Ik bedoelde dat als ik zou moeten kiezen tussen De Efteling en borduren dat ik liever thuis zou blijven en voor borduren zou kiezen. Geld is een kostbaar bezit, je kunt het slechts 1 keer uitgeven.

Ik heb ondertussen op 1 zegel na 6 kaarten voor je. Er komen er nog wel een paar bij.

Ik moest onderweg iets bij Roelina afgeven, zij leest hier ook mee.

Ik kreeg 5 zegels van haar.

Ik stuur alles naar jou en jij deelt wat je teveel hebt verder uit, ok?

Walibi heeft volgens mij ook diverse acties. Ik zal vanavond laat voor je zoeken.

Wil je naar Belgie of wat is het, Flevoland?

Groetjes,

Mijna

• Blossem

Walibi is in flevoland ja…alvast hartelijk bedankt voor de kaarten, ik zie ze graag tegemoet! en heb ik over verdeel ik ze uiteraard….