Kan ik misschien iemand blij maken met aan het eind van de week waarschijnlijk 5 volle spaarkaarten van AH?
1 volle kaart = 8 euro korting op een entreekaartje voor De Efteling.
Graag hier melden,
Mijna
Ja brutalen hebben de halve wereld dus IK zei de gek:+ ….fijn dat Iemand erover begonnen is want ik dorste het niet meer te vragen na de hulp van de dames hier met de vouchers/zegels vd super de boer!…. Als tegenprestatie kan ik je een scan van een van de wibra pakketjes toesturen…als je dat wilt? ik heb alleen de anemoon (paarse)
Blossem,
Dank je wel voor het aanbod van de scan. Sorry, ik heb geen interesse in scans.
Ik zal je zo eventjes mailen, stuur me dan je adres.
Ik zag vanmorgen dat de actie in onze vakantie af gaat lopen.
Ik ben vaste AH klant en vond weggooien zonde.
Het is al wat jaartjes geleden dat wij naar de Efteling zijn geweest. Tegen de tijd dat wij weer gaan wisselen we Airmails om en gaan we weer gratis.
Ik stuur ze donderdag op,
Mijna
Ok dan scan ik m niet, geeft niks…ik ben alleen al superblij met de korting, dan nog 1 kaartje en iedereen kan, als ie wilt, mee…. wij gaan twee maal per jaar en dat kost wat hoor…maar we zijn altijd rond elven in het park tot, zevenmijlstijd, een uur of 01.00 uur; wel eruit halen wat er uit te halen valt:D
Heb je trouwens gezien dat je via het Kruidvat gratis naar Duinrell kunt?
Mijn producten/park zijn het niet maar goed:
Pagina 36:
www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine/S2/kruidvatmagazine.aspx
Als je trouwens (als jullie jongsten nog geen 17 zijn) graag naar dierentuinen gaan moet je dit abo eens overwegen:
www.zooantwerpen.be/content.asp?pid=88&parid=80&mid=74&c=-80–88-
Hier staan de voordelen:
www.zooantwerpen.be/content.asp?pid=91&parid=80&mid=74&c=-80–88–91-
Het scheelt echt een vracht geld.
Wij hebben dit soort abo's in het verleden gehad (ook van het Dolfinarium en Blijdorp zelf).
Hoi Mijna
Mocht je er nog eentje hebben dan hou ik me graag aanbevolen.
Wij hebben 2 jaar geleden een abonnement gehad op de efteling
dat was wel gaaf want wij wonen er maar 25 min vandaan we zijn dat jaar denk ik wel 25 x geweest als het maar enigzins mooi weer was gingen we al want de tuin is ook erg mooi in de Efteling. Maar ja wegens de financiën helaas dit jaar weer geen abonnemenet maar willen toch wel graag gaan met onze zoon (15)
Ik hoor het wel van je.
anders kan je de kaart meenemen 17 mei op de borduurruildag.
groetjes Ann-Margret
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?